UKENS PRODUKT #4 // SMILE POP

Reklame | Egen virksomhet

Ukens produkt kommer desverre en dag senere enn vanlig denne uken, men her er det! Vinneren denne uken er en lip gloss, nemlig “Smile Pop”. Jeg er egentlig ikke typen som bruker noe særlig lipgloss, men jeg har lett etter noe jeg både kan bruke til hverdags og fest, og nå har jeg funnet noe som passer mine behov! Denne er blank, men med en utrolig fin skinnende finish!

Så om du allerede digger lip gloss, eller vurderer å teste en, så kommer det noen lip gloss tips:

1) Bruk lip gloss for å gi hverdagslooken det lille ekstra!

2) Bruk lipgloss over leppestiften i din favorittfarge! Har du for eksempel en matt powerlip (som var forrige ukes vinner!) kan du ta lip gloss over for å få den samme fargen, med med shimmer.

3) Ha en liggende i bilen/veska/sminkebaggen, så har du alltid en løsning om du plutselig vil glamme deg litt opp!

4) Hot tip – lip glossen kan også brukes som hightlighter! Vask hendene grundig, ta litt på baksiden av hånden, bruk en finger å “dabb” det på kinnbenet! Det samme kan du gjøre på øyenlokkene og bruke den som en liquid eyeshadow.

5) Bruk når du er tørr på leppene, denne tilfører fukt i tillegg til å gjøre at leppene ser freshe ut!

Pleier du å bruke lip gloss?

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg