UKENS PRODUKT #3 // POWERLIPS

Reklame | for egen virksomhet

God onsdag kveld alle sammen! Starten på denne uken har vært ganske heftig, men nå er jeg på plass for å gi dere produktet som er vinneren av tittelen “uken produkt”, og det er …. “trommevirvel” powerlips! Dette er liquid lipsticks, og de har et rykte på seg for å sitte godt. Jeg tok selvsagt på meg oppdraget med å teste dem, og flere tester skal det bli, men til nå kan jeg ikke si annet enn at de har imponert.

1) Jeg trengte ikke å “duppe” nedi igjen, det holdt med det som var på applikatoren da jeg åpnet den. Dette digger jeg! Liker ikke å måtte hente produkt mange ganger for å få nok. Men her er garantert 1-2 “dupp” mer enn nok!

Under ser dere de 4 fargene jeg har valgt meg ut i denne omgang, fra venstre: Roar, Maven, Unbreakable, og Breadwinner.


2. Jeg trenger en leppestift som tåler både svette, mat og drikke. Spesielt til dansekonkurranser, men også til fest og hverdags. Så det første jeg gjorde var å ha på meg leppestiften på en finaletrening (gjennomkjøring, aka svettefest). Jeg er super letta over å kunne si at den satt! Den overlevde også matpausen etterpå, så jeg skal garantert bruke en av disse på neste konkurranse.

3. Det er sååååå mange farger å velge i, og jeg har allerede flere på vei. Jeg ville starte med å teste 4 i tilfelle jeg ikke likte dem, men kjenner jeg meg selv rett tar det ikke såååå lang tid før jeg har alle. Men får vente til konkurransene er i gang igjen!

4. Fjerde og siste grunn til at jeg kårer Powerlips til ukens produkt er størrelsen. Ikke for stor, men viktigst av alt, ikke for liten. Hele saken er 11 cm lang, hvorav 7,5 cm er produkt, og resten lokket med applikator. Da går man ikke tom med det første, og det setter jeg veldig stor pris på. Valuta for pengene som de sier!

Hva ser du etter i en god leppestift?

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg