MINE 5 HUDPLEIE FAVORITTER

Reklame | Egen virksomhet // Mon Platin // Hynt Beauty

Heisann alle sammen! De siste dagene har jeg snappet masse og kost meg skikkelig. Som jeg fortalte dere i går har mitt forhold til snapchat vlogging forandret seg skikkelig, og i går snappet jeg blant annet litt om min hudpleie rutine. Etter snapdagen har det har kommet inn litt spørsmål her og der ang produktene. Jeg lagde tidligere dette innlegget med mine 5 favoritter over alle favoritter når det kommer til hudpleie, og siden flere av dere lurte på hvor de forskjellige produktene var etter snap dagen så samler jeg dem på et og samme sted her! Jeg håper du finner din nye favoritt.

Nr 1: Silk Serum Foundation og Eye Serum fra Mon Platin. 
Disse serumene har jeg brukt å flere måneder og jeg finnes ikke annet enn super fornøyd! De er så gode, og så dryge! Jeg har som sagt brukt dem i flere måneder og det synes ikke på flasken engang! Dessuten passer disse for både ung og voksen hud, de er både mine og mammas favoritter! De tilfører så masse fukt, og jeg pleier alltid å starte dagen med dem.
Silk Serum Foundation er faktisk på tilbud til kun 149 kr! Øyeserumet koster 309, men du kan på 10% på hele bestillingen ved å bruke koden “RONJA”. Silk Serum foundation finner du HER, og øyeserumet finner du HER.
(Informasjon om produktene: Øye serum: Serum med vitamin C, grønn te og kamille. Gir intensiv pleie til fine linjer, forebygge tørre partier samt reduserer hevelser og mørke skygge rundt øynene. Høyt innhold av vitamin C kombineres på en helt ny måte med dødehavsmineraler og kamilleekstrakt for å øke elastisiteten på den følsomme huden.

Silk Serum Foundation:Tilfører vitalitet til ansiktshuden i tillegg til at den beskytter og forsterker. Rikt sammensatte ingredienser etterlater huden fløyelsmyk og glatt. Danner ett glimrende underlag for makeup. Unike vitaminkapsler smelter ved påføring på huden og tilfører makadamia, orkideekstrakt og obliphica. Inneholder vitamin A og E samt mineraler fra Dødehavet.)

 

Nr 2: Håndkremen fra Mon Platin.
Denne redder hendene fra å bli tørre av all håndvasken, og den koster kun 89 kr, og du finner den HER. Jeg har også fotkrem versjonen av denne og den er super god. Også disse kan du bruke “RONJA” på for 10% på hele bestillingen hos Mon Platin.

(Informasjon om produktet: En rik og balansert krem som beskytter hendene mot sprekker og forebygger ru hud. Kremen gjør huden myk og glatt, samtidig som den lett absorberes )

 

Nr 3. Sun prep, fra Hynt Beauty
Dette er en perfekt base, og beskytter mot solen! Du kan bruke den alene, eller under sminke. Det er så viktig med solbeskyttelse, og hvis det er en del av kroppen som er konstant utsatt for solen er det jo ansiktet. Dessuten er solbeskyttelse noe av det aller viktigste man kan gjøre for å motvirke alderdomstegn. Denne er dessuten en veldig fin størrelse til å ha med i vesken, og utrolig dryg! Denne har jeg hatt i lenge, og brukt masse, men det er fortsatt masse igjen. Jeg har den stort sett med overalt egentlig, og har også brukt den som krise solkrem på skuldrene og halsen om det plutselig har kommer mye sol eller det er lenge siden jeg har smurt meg på utsatte steder. Sun Prep finner du HER hos Organic Beauty. “Ronja20” gir deg hele 20% rabatt! 

(Informasjon om produktet: Prisvinner og bestselger. Gir silkemyk hud og tetter ikke til porer. Et absolutt MÅ HA når du er ute i solen. Dufter fantastisk. Økologiske superfood ingredienser som pleier og nærer.  Laminaria alger som booster kollagen, hyaluronsyre som gir masse fukt og kraftige antioksidanter som beskytter mot miljøskader. Huden beskyttes mot skadelige UVA/UVB stråler med en barriere av mineral solfaktor, mikronisert non-nano titanium dioksid dekket med jojoba ester. Inneholder ikke nanopartikler. Glir lett inn i huden.Vår SUN PREP SPF25 gir en naturlig beskyttelse til huden.  Betennelsesdempende og antioksidantrike økologiske planteekstrakter som rhatany rot, grønn te, lakris og wild pansy lindrer og beskytter huden og gir den en perfekt base. Lett med en transparent fløyelsfølelse, denne økologiske solkremen beskytter, tilfører fukt og gir et perfekt underlag for make-up. Helt uten ingredienser som kan irritere huden. (50ml, PETA godkjent, økologisk basert)

 

Nr 4: Glacial Marine Mud Mask.
Denne masken er så god, og så dryg! Jeg er personlig veldig glad i masker man smører på, og denne kan man også bruke på kroppen faktisk! Jeg bruker den som regel i ansiktet, og det som er veldig fint med den er at man man smøre den der det trengs. Man kan for eksempel bare ta nesten og pannen, eller kjøre på i hele ansiktet. Jeg pleier å ta denne masken en eller to ganger i uken, and I love it! Hvis dette er en maske du kunne tenke deg å prøve kan du gjerne sende meg en DM på instagram HER.

(Informasjon om produktet: En enkel og naturlig vei til mykere hud med jevnere farge. En revitaliserende leiremaske med havplanter som trekker ut smuss og urenheter fra huden. Inneholder ekstremt fine leirepartikler og etterlater en hud som ser frisk, fornyet og sunn ut. Passer alle hudtyper.)

 

Nr 5: Selveste Lumi Spa
Denne maskinen har kun vært i livet mitt i kort tid, og jeg er helt hekta. Jeg satt leeeenge å vurderte denne maskinen, men til slutt måtte jeg bare prøve den, og bestilte den hjem. Jeg har brukt den hver eneste dag siden jeg fikk den, og jeg er….. super fornøyd, rett og slett! Og lite visste jeg hvor mye sminke som satt igjen etter jeg hadde “fjernet” den… Det er ikke rart at jeg fikk kviseutbrudd da jeg fikk se hvor mye sminke som var på lumi spa. Lumi spa har liksom bare åpnet en ny verden av sminke fjerning, og hudpleie for meg! Og det som kanskje er diggest av alt er at det kun tar et par minutter så har man gjort en kjempejobb. (Vil du vite mer om Lumi Spa er du alltid velkommen til å sende meg en DM på Instagram HER, eller på mail til [email protected].)

( Informasjon om produktene: AgeLOC LumiSpa, et oppladbart, vanntett renseapparat som gir deg hudpleie på et høyere nivå – hjemme hos deg selv – og hud som ser sunnere og mer ungdommelig ut. Vår patenterte Two-Sense Motion-teknologi sørger sammen med de spesielt utviklede renseproduktene for perfekt bevegelse og stimulering av huden, slik at den med det samme blir grundig renset, glatt og myk. Nøye utvalgte ingredienser gir deg en skånsom rens som motvirker stramhet og beskytter hudens naturlige fukt.Sammen med renseproduktet vasker det myke, universelle silikonhodet med LumiSpas Two-Sense Motion-teknologi vekk skitt, fett og sminkerester for å motvirke tidlige aldringstegn og gi en ungdommelig glød.*Verdens ledende merke for skjønnhetssystemer for hjemmebruk i 2017 og 2018.)

Det finnes så mange gode produkter, men dette er uten tvil mine store favoritter, som jeg alle har med meg nå på sommerferie. Jeg var elendig på hudpleie før, og har generelt vært heldig med huden min. Så det er liksom ikke før nå i de senere årene at jeg bare “Oi!” Plutselig kommer det en rynke snikende, eller et kviseutbrudd som popper opp. Og jeg innser at jeg ikke lenger kun kan leve på ungdommen. Heldigvis har jeg funnet produkter som fungerer for meg, og som jeg liker å bruke.

Har du en god hudpleie rutine du sverger til? Fortell meg gjerne i kommentarfeltet!

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg