TRODDE ALDRI DET SKULLE BLI SÅNN

For rundt et år siden ble jeg kjent med en rekke fantastiske damer gjennom et kurs jeg tok. Disse damene skulle vise seg å bli en større del av livet mitt enn det jeg hadde sett for meg, og det er jeg så utrolig glad for! Jeg, og 5 andre damer startet en helt ny snap konto, nemlig @hverdagschat. Denne har vi drevet siden, og det har liksom blitt babyen vår, prosjektet vårt, og vår felles arena og samlingspunkt. Siden tiden vi startet den er vi nå dessverre 5 i stedet for 6, men alle 6 vil alltid være grunnleggere av Hverdagschat.

Før den tid hadde jeg så og si aldri vlogget på snap. Snapchat ble liksom bare brukt med familie og venner, og i starten var det veldig rart. Men jo lenger tid det går, jo mer blir man vandt til det og jeg digger det mer og mer! Nå føler jeg at jeg “kjenner” publikum litt mer, og nå eier jeg jo ikke sperringer snart! Man blir liksom så komfortabel og koser seg foran kamera.

Det siste halvet året har det stadig ramlet inn meldinger i innboksen min om å gjeste på diverse snapchat kontoer, og det hadde jeg aldri forventet. Plutselig snapper jeg fast, ikke bare for en konto, men for 3! Og gjester både her og der innimellom! Jeg snapper fast hver uke for Hverdagschat, takket nettopp ja til å snappe fast for “Snapfrøknene”, der takket jeg bare ja til annenhver uke, og på toppen av det har jeg kommet meg gjennom audition runde og blitt godkjent som fast snapper hos Equal Community snap en gang eller to i måneden.
Foto: Frode Fjermestad

Jeg trodde virkelig aldri at det skulle bli sånn her! Jeg tar plutselig med meg hundrevis av folk, spredt over flere kanaler, med på dagene mine, og viser både det ene og det andre. Tror noe av det viktigste jeg har lært underveis er å bare være seg selv. Det nytter ikke å pynte for mye på ting. Det er liksom bak fasaden, i dybden og uten filter.

Jeg trodde ikke snap blogging var noe jeg skulle få så sansen for, men det har virkelig blitt en ny hobby og lidenskap jeg koser meg med, og er super takknemlig for å få muligheten til! Jeg er virkelig bare super glad for å ha noen som ønsker å følge dagene mine, det gjør at jeg føler meg ydmyk, takknemlig og glad!

Tusen takk til hver og en av dere som følger meg her på bloggen, Instagram, snapper og hvor enn dere måtte følge meg, det setter jeg vanvittig stor pris på!

Følg meg gjerne på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg