EN HEFTIG HELG I VENTE

Denne helgen blir en intensiv, heftig og travel helg, og den skal utelukkende brukes til eksamensforberedelser! Jeg må selvsagt ta meg noen pauser innimellom, og planlegger både en liten treningsøkt og selvsagt blogge og gjøre litt kos innimellom. Men, det blir hovedsakelig eksamenforberedelser! Jeg har sykt mye jeg skal gjennom så det gjelder å spise bra og holde seg hydrert gjennom helgen for å holde energien oppe. Hvis været er bra skal jeg også ta en tur ut for å lufte hodet.

Her er eksamensforberedelsene jeg skal gjøre gjennom ila helgen:
– Jeg skal finlese resten av pensumboken + gule ut/markere det viktigste i resterende kapitlene.
– Jeg skal også skrive kapittelsammendrag for de siste kapiltene, i form av tankekart.
– Jeg skal skrive/svare på en tidligere eksamensoppgave per dag, altå en i morgen og en på søndag. Disse eksamensoppgavene skal jo egentlig vare i 3 timer, så jeg får se hvor mye tid jeg bruker på å øve på å løse dem.
– Jeg skal se gjennom de aller siste webinarene, tror bare jeg mangler ett!
– Sist men ikke minst skal jeg gjøre noen praktiske eksamensforberedelser.


Dette kommer med andre ord til å ta noen timer! Derfor er målet å stå opp litt tidligere enn vanlig, og jobbe jevn og trutt gjennom dagen. Jeg har planlagt frokost med mager kesam og frosne bær, jeg har også kjøpt inn noen deilige friske jordbær som snack, i tillegg til at jeg har kjøpt meg en sjokolade. Kjenner jeg meg selv rett blir det også noen glass pepsi max!

Hvis du også har en eksamen i år skrev jeg i går et innlegg med lese/studie tips, som du kan finne HER !
Det kommer også et eget innlegg med eksamenstips ila helgen.

Jeg er super spent på eksamen og må innrømme at jeg grugleder meg veldig! Jeg føler meg mer forberedt for hver dag som går, men det er jo alltid vanskelig å vite om man faktisk er klar, det vet man ikke før eksamen er der liksom. Men det gjelder bare å gjøre seg så klar som mulig, mer kan man ikke gjøre!

Nå skal jeg skrive en siste to-do list for helgen, og så er det snart leggetid rett og slett. Jeg håper du har en fin helg foran deg, og at du har noen morsomme planer!

Fortell meg gjerne om dine helgeplaner i kommentarfeltet under!

God helg!

2 kommentarer
    1. Høres ut som du har en kjempe god plan for eksamensforberedelsene! Jeg var veldig glad i tankekart selv når jeg studerte. Masse lykke til <3 Virker som du har god kontroll på dette 🙂 I helgen har vi ikke så mange planer. Det blir nok til at vi går noen fine turer dersom været er bra, ser på serie og lager noe god mat 🙂 Ha en fin helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg