DETTE PAKKER JEG TIL DANSEKONKURRANSER

Det er jo ingen hemmelighet at jeg har en del år “i gamet”, og har pakket kofferten tim mang en dansekonkurranse. Men det sagt betyr det ikke at jeg ikke tidvis presterer å glemme både det ene og et andre, nettopp fordi det er så vanvittig mye man skal huske å ha med seg. Jeg skriver ALLTID pakkeliste, alltid. Og den skriver jeg gjerne en uke i forveien.

Det finnes flere grunner til at jeg alltid skriver en ny liste:
1) Det kan variere hva jeg faktisk trenger å ha med. (Antall dager vi er borte, hvor vi skal, hvilke grener vi skal konkurrere i osv)
2) Da jeg jeg krysse av på listen underveis som jeg legger ting i kofferten, da har du full kontroll på hva som faktisk er pakket.
3) Du trener hjernen din på å huske alel de ulike tingene som skal med. Men bruker typ 2 min på å skrive en sånn liste fordi jeg kommer på alt ganske kjapt. Men plutselig kommer man på noe i etterkant som man da kan føre på – derfor skriver jeg den ofte en uke i forveien. Da har jeg tid til å “komme på ting”, samt at jeg ser hva som må vaskes/legges frem osv før pakkedagen!

Her ser dere min liste for helgens konkurranse. Jeg pleier i tillegg til det som står her å skrive på “vanlige” ting også, som klær osv, men her har jeg fokusert på hva som virkelig trengs til dansekonkurransen først.

Tips til når du skal pakke til konkurranse/event/tur etc:

1) Hva trenger jeg før å GJØRE MEG KLAR?
2) Hva trenger jeg UNDERVEIS?
3) Hva trenger jeg ETTERPÅ?
4) For oss idrettsutøvere spesielt, hva om det skjer noe med antrekket, eller man får en småskade? Ha med litt basics som plaster, ispose, Paracet, osv. Samt noe jeg ser jeg har glemt å skrive på selv, nemlig nål og tråd! Det skal skrives på nu!

Som dere ser er det ganske mye forskjellig som skal med, og etterhvert så kommer det et innlegg om hvilke produkter jeg bruker som faktisk sitter gjennom en dansekonkurranse!

Trenger du tips til å reise med kun håndbagasje kan du lese innlegget jeg har skrevet HER.

Lykke til med pakkingen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg