LITTLE ONES // PART II

Som dere kanskje husker har jeg postet et innlegg fra da disse sjønnisene var bitte små, hvis ikke kan du se det HER! Som de har vokst! Jeg elsker jo kattunger, så det å få komme å kose med disse 5 sjarmtrollene er jo bare så kos! De var veldig nyskjerrige, så etter typ 8 bilder av dem, og 8 klikk fra kameraet var alle øynene på meg haha, genialt! 

Kattene, som alle andre dyr har veldig forskjellige personligheter, og under kan dere se hvordan de hvite var hele tiden, de ville opp! Og opp kom de, haha. De klatra rett og slett opp armen min.


Lite slår en herlig liten pusekatt…


En kattunge som klatrer rundt på deg fungerer utmerket som tilbehør…


#SMELT


Fant etterhvert ut at klørne dems er veldig skarpe, for på tross av den store jakka mi fikk jeg ikke rent få kloremerker, haha. Men så lenge jeg får kose med dem bryr jeg meg egentlig fint lite. Det er ikke så vondt, så jeg merka det ikke før jeg skulle vaske hendene og det sved litt. Men ikke noe litt aloevera ikke kan fikse!

 

Har du noen dyr?

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg