LITTLE ONES

Det er faktisk to søstre som fikk kattunger samme dag! Evita og Skjønnheten (som de heter) ligger begge i samme eske å passer på alle kattungene sammen, det er så vanvittig søtt! kattungene var ikke spesielt rolige alltid så noem av bildene ble litt utydelige. Men har et herlig bilde av den ene kattungen som omtrent sovna inni genseren min på instagram @ronjaostensvik.

 

Kattunger er så vannvittig søte, og disse har såvidt begynt å åpne øynene. Jeg savner skikkelig å ha katt selv, så det må jeg nok få meg når jeg blir eldre haha. 

 

Dette besøket var også en slags avskjedsfest fordi Malin reiser til USA i dag, og mange av de andre veninnene mine skal på folkehøyskole. Så i første omgang må jeg bare få ønske Malin er flott tur til USA! Stor klem!

xoxo
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg