DANCEFEST OPEN – HAIR AND MAKEUP

Som dere sikkert har forstått er det en del forbredelser om morgenen før en konkurranse, og jeg la tidligere ut en innlegg fra da vi var i Helsinki, med hvilke produkter jeg bruker osv! Det kan dere finne HER om dere ikke har fått lest det!

Denne konkurransen danset vi kun standard og da kunne jeg lage en standard-frisyre! Jeg liker så godt å ha dulten på siden, både fordi jeg synes det er pent, men også fordi da slipper jeg at den henger seg fast i knappene i nakken på kjolen min!


Hvis noen reagerer på at jeg bare har sminket med ned halsen, så er det fordi kjolen er veldig lukket dekker resten rett og slett.

Det er ganske tricky å lage tre “slanger” bakover på hodet..for man ser nada mens man holder på helt bak…så man må se før og planlegge,

deretter må man kline i masse masse gele og feste den med hårnåler og satse på at den ble slik du tenke!!

Neida, såklart kan man jo feste litt av gangen og sjekke underveis, men det er fortsatt ikke lett på holde på baki der, for akuratt når

du fester med spenner må man bare føle seg frem. 

 

Det var overaskende varmt og Romania og solen skinte på oss! Det ga en ganske god start på dagen, så da ble det et smil på meg!

Spør gjerne om dere lurer på noe om dans, sminke eller noe som helst annet! Og ikke glem å følge vår danse-account @legactions på Instagram! Og min personlige bruker @ronjaostensvik

 

Ønsker alle en super fredag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg