WORLD OPEN STANDARD

Reklame | Nemus Lillestrøm

I går var det “World Open Standard” som sto på agendaen! Det var over 230 par påmeldt , så det var veldig mange dansere der! Vi dansa 3 runder og ble nr 81. Resultatet var så som så, men vi er veldig fornøyd med egen innsats og med dansingen! Så da kan vi ikke gjøre noe mer, og derfor er vi ganske fornøyde. Looken min ser dere over!

 

Og så vil jeg bare kjapt skrive litt opp oppkjøringen. Som dere kanskje har fått med dere var jeg skikkelig uheldig forrige helg, og nakke/skulderpartiet mitt fikk seg en skikkelig trøkk og jeg fikk nesten ikke snudd på nakken. Dette skjedde jo PÅ en konkurranse og 3 dager før en ny en, så det var jo heelt krise… Men takket være Nemus gikk det faktisk bra med nakken min på konkurransen i Italia!! Skal ikke si at det var 110% bra, men jeg kunne snu ganske mye på hodet før det gjorde vondt, og takket være behandling og tips fra nemus, kunne jeg danse 2 dager med konkurranse, til sammen 6 runder, uten at jeg hadde voldsomme smerter som forrige helg. Dessuten visste jeg at det ikke var farlig, og det hjelper sykt mye! Kiropraktoren min Roger ga meg i tillegg til behandling, gode tips både i forhold til det fysiske, men ikke minst også for det psykiske. Det hjalp meg så sinnsykt mye!!! Det føltes ganske håpløst forrige lørdag, søndag og mandag. Men på kun 2 dager ble jeg faktisk klar til konkurranse igjen – så tusen tusen takk til Roger hos Nemus Lillestrøm! 

En fin tur, en fin konkurranse, og vi gleder oss til flere fremover! Godt å være i gang, og satser på bedre oppkjøringer fremover hehe!

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg