WHAT WAS UNDER THE TREE?

Nå er juleaften over nok en gang. Det er en kveld som jeg gleder meg såååå mye til, og vipps er den over!
Jeg hadde en helt herlig kveld sammen med familien min. Det er det jeg gleder meg aller mest til,
å tilbringe ettermiddagen/kvelden med familie, og sammen nyte god mat og glede!
På toppen av alt fikk jeg også så mye fint, og i dette innlegget er det bilder av noe.

  

I tillegg til det på bildene fikk jeg diverse kjøkkenutstyr som vi har ønsket oss til leiligheten, velvære produkter,
et nydelig armbånd, og mange andre superfine og koselige presanger.
Selv synes jeg også noe av det som er morsomt er å se når andre åpner gavene fra meg!

Noen av gavene jeg ga i år var bildekalendere, diverse velvære produkter, gavekort på diverse
opplevelser sammen med vennene mine og mer. Så de vil vi få glede av fremover også!

Allerede i dag har jeg fått brukt flere av gavene mine, som var et skjerf, øyenskygge palettet over, en bagg,
og strikka sokker fra mormor. Herlig! Vi har dessuten hatt nok en dag med familiekos i dag.
Mer om dette i et annet innlegg som kommer snart, om mine juletradisjoner.

Jeg håper dere hadde en fantastisk feiring i går og at dere koser dere masse i tiden fremover også.

Hva fikk du i går?

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg