WEEKLY PLAN

Jeg er nå inne i min siste ferie og er nesten litt sånn stressa over hvordan jeg skal bruke den hahah! I dag har jeg gjort en blanding av mye og ingenting, hvis det gir mening. Jeg har kun vært hjemme. Hadde egentlig tenkt å trene, men endte opp hjemme å pakke ut/rydde litt. Har også så vanvittig mange ting å få orden på før alt starter igjen neste uke, så det har gått litt tid til jobb også.

(Bilde :TB til Haugesund tur med Sverre og “lille” bror 😄)

Utover uken går nok alle ettermiddager med til trening, så det blir bra! Mens formiddagene går garantert med til jobbing og diverse planlegging. Kanskje også noe tid med venninner om noen har tid!

 

Vi får se hva uka bringer, men samtidig som jeg er en type som planlegger det meste skal jeg prøve å ta den litt som det kommer!

 

Nå skal jeg lage en liten sjekkliste for morgendagen og deretter komme meg i seng ettersom jeg skal være flink å stå opp 08:45 i morgen! Prøver å komme meg inn i døgnrytmen litt sånn gradvis frem mot neste uke.

 

God natt alle sammen!

 

Xoxo

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg