WEEKEND WITH THE NATIONAL TEAM

Altså woooow. Dagen i går og dagen i dag har RAST avgårde. I går starta dagen klokka 07:00, jeg dro en liten stund på jobb før vi begynte å danse klokka 10:00. Deretter rulla dagen avgårde med masse dansing, og vi var ikke ferdige før 22:15! Aka vi var i dansehallen i over 12 timer!!! (selvsagt med noen dansepauser) Men altså, hjelpes…jeg var sååå sliten i går kveld, og både kroppen og øyen lokka føltes ut som mursteiner i morges klokka 7… For vi starta allerede 08:30 i dag. Dagen i dag har også vært full av dans, men den ble heldigvis litt kortere enn i går.

 

Etter dagens trening hadde nemlig klubben et oppdrag på “Sagelva festivalen”, så da ble vi med og organiserte+dansa et lite show der. Veldig hyggelig, fint vær og kos! Men da jeg kom hjem i dag ble jeg litt sånn, “oh no, jeg har jo ikke klart å ta ETT bilde fra landslagssamlingen!” Men det skal jeg få gjort i morgen!!  I mellomtiden deler jeg disse bildene Sverre tok av meg forleden.

Bildene ble tatt helt spontant på vei hjem fra trening en dag. Vi kjørte hjemover og jeg sa jeg hadde lyst å ta bilde der en dag, og Sverre bare: “Hva med nå?” og svingte av veien ved første annledning. Og da vi gikk utpå, så titta til og med sola frem, snakker om flaks!! Så fornøyd, og nok en liten påminnelse om at jeg må bli flinkere til å bare gjøre ting spontant – det kan bli skikkelig bra!

Disse bildene ble tross alt tatt på vei hjem fra trening, i en joggedress, uten sminke (ikke at det er uvanlig meg, but still),og vi hadde ingen planer. Men likevel ble jeg super fornøyd! Så, en liten reminder en lørdags kveld, til meg selv og alle som føler seg truffet: Vær mer spontan!

Nå skal vi spise og komme oss i seng – nok en dag med dans i morgen.

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg