WEEKEND UPDATE – NORWEGIAN RANKING

Ja, da var faktisk nok en helg med konkurranser ferdig! Vi dansa Norgesserien på lørdag, både standard og latin, og standard på Østlandsserien på søndag.

Vi kan begynne med å si at vi ikke hadde verdens beste helg hehe! Vi hadde på mange måter er veldig fin helg: Verdens beste heiagjeng, vi var i godt humør og ved godt mot. Og det var veldig gøy å danse, helt til kroppen ikke ville mer. Det var liksom som å gå tom for drivstoff. Aner ikke hvorfor…. Pleier ikke å være sånn.. Men denne gangen fikk jeg syre, kroppen føltes tung, hodepinen kom osv.. Vi er på saken og sjekker ut hva som kan være årsaken sånn at det ikke skal skje igjen! Og vi tar med oss all lærdom videre!

Men, la oss fokusere på det positive: Latinen gikk ganske bra, og det var gøy å danse! Standard hadde jeg gledet meg veldig til, men vi får vise hva vi kan neste gang når kroppen er litt mer på stell! Vi ble nummer 4 i begge grener. Skal innrømme at vi ble litt skuffa, men vi har snakka mye med både trenere og andre dansevenner, og sammen har vi evaluert hva som gikk bra, og hva som må forbredes. Samtidig må vi prøve å huske på at vi var det beste 10-dans paret i begge grener (paret som danser både standard og latin), men vi har jo selvsagt høyere ambisjoner hehe! Det var bare “one of those days”, så det får vi bare legge bak oss og lære av!

 

Her kommer et lite bildedryss fra helgen:

Fra venstre:
1) Sverre og jeg.     2) Ann-Torill (@miss.nailed.it) og meg.     3) Jørgen, Sverre og jeg.       4) Martha (min elev) og jeg.

Som dere ser var det mye smil ila helgen uansett. Det er så herlig å ha en så fantastisk gjeng rundt seg. Blandt annet min trofaste venn og fantastiske negletekniker Ann-Torill og kjæresten hennes Ivan, andre dansevenner, og flere av elevene våre fra kurs Sverre og jeg har på LSK og SFO dans + deres familier. Sååååå kult at de ville komme å se!

Tre av våre elever danset også på konkurransen, og de var såå flinke!! #Stolt En av dem er Martha som dere ser på bildet over, og det som er ekstra herlig, er at hun har på seg min gamle latin kjole!

 

Min look på Norgesserien:

 

Min look på Østlandsserien:

Hvis dere lurer på hvilke produkter jeg har brukt ligger alt under bildene mine på Instagram @ronjaostensvik.

 

Et annet høydepunkt fra helgen var å fikse noen flotte jenter til konkurrane, dere kan se bilder under, eller på Instagram:
@made.by.ronjaostensvik. Tusen takk til de herlige jentene som fikset håret hos meg – dere gjør meg bedre!

Håper dere hadde en super helg! Nå er uken i full gang igjen, så nå er det bare å henge på og jobbe seg gjennom uken før det blir en liten påskeferie.

Hva gjorde du i helgen som gikk?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg