WEEKEND TAUGHTS

Heihei dere! I dag er det søndag, og i morgen tidlig er det hverdag for fullt igjen! I morgen starter jeg på jobb igjen, samt at vår faste trening starter. Jeg grugleder meg skikkelig. Det jeg “gruer” meg litt til er rett og slett at hverdagen tar ekstremt mye energi, og at det går mot høst og vinter. Det er mye jobb å rett å slett få dagene til å gå rundt. Nok søvn, tjene nok, trene nok…alt det der! Og så skal kulden og mørket komme i tillegg, hjelpes! haha

MEN jeg gleder meg også så innmari av så mange grunner. Blant annet at jeg trives så godt på dag-jobben min, at jeg har flere spennende prosjekter til høsten, og rett og slett det at jeg liker hverdager der ting har en rutine. Jeg liker å ha ting jeg skal gjøre, jeg liker å ha faste treninger o.l. Så jeg tror faktisk at den “gruingen” jeg kjenner på, blir med som mer “nervøsitet” som jeg skal bruke til noe positivt. Jeg gleder meg til å komme i gang!! Tror alt blir bedre bare man hopper litt ut i det.

Dessuten føler jeg at vi har hatt en sykt bra sommer! Jeg føler jeg har overskudd, at vi har trent bra, og at jeg er klar for det høsten måtte bringe 😄 So come what may!

 

Er du klar på hverdagen?

Xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg