WEEK UPDATE

Uken er snart over og jeg tenkte jeg skulle ta en liten update! Det har vært en innholdsrik uke, og her kommer litt av det jeg har gjort:

Som dere ser over har en deilig gulrotkake stått på menyen! Nam! Jeg var nemlig på besøk hos min gode venninne og neglesponsor Ann-Torill aka @miss.nailed.it. Det var så hyggelig å slappe av der noen timer. Gode samtaler og tid til å slappe litt av!

I går var Sverre og jeg å så på min gode venn Haakon sin forestilling i Lillestrøm. Haakon er faktisk min forrige dansepartner! Han var sååå flink i forestillingen, så det var gøy at vi fikk se!! Etter forestillingen dro vi på Strømmen Storsenter for å kikke litt, samt gjøre noen ærend. Jeg måtte blandt annet ha en ny håndbagasje-koffert ettersom min ble ødelagt på Danmark turen (sjekk vloggen fra København for å se hva jeg mener haha)

Utenom det har det meste av uken gått til dans. Både trening og andre forbredelser. Vi reiser til Italia allerede til uka, så da gjelder det å være forbredt, men i tillegg nærmer NM seg med stormskritt! Og med tanke på NM er vi i gang med nye kjoler, og selvsagt masse dansetrening!

I går var det min partner og samboer som tok på seg oppgaven å fylle på med stener på kjolen min! Deilig med litt hjelp når det er så mye å gjøre!

Vi har også bestilt diverse reiser til i sommer! Det blir fohåpentligvis en tur både her og der, men det kommer rett og slett an på hvor mye vi har råd til. Så det skal jeg sette meg ned å se på nå.

Blogges igjen i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg