WEEK SUMMARY

For en uke det har vært dere.. Natt til tirsdag kom vi hjem fra Italia, og tirsdag, onsdag og torsdag gikk hele dagene til jobb og trening. Dagene raste rett og slett avgårde!!

Torsdag og fredag hadde vi besøk av to av trenerne våre fra Danmark – inspirasjon! NM nærmer seg jo med stormskritt så vi jobber hardt og gleder oss! Men det har også vært noen ekstremt travle uker, og det kjennes på kroppen! Så denne helgen bestemte vi oss for å ta to dager fri, og det hjalp veldig!

Helgen ble brukt til diverse festligheter! Fredag var jeg på sommerfest med jobben, og jeg hadde altså en helt herlig kveld!! Jeg har det som må være verdens beste kollegaer! Timesvis med gode samtaler, dansing, musikk og kos!

Deretter kom lørdagen og det var duket for byfest! Vi var hos en kompis, Tobias, med mange felles venner, blandt annet en av mine beste venninner Malin. Suuuper koslig! Vi dro også en kort tur ut på selve byfesten, men det var så siiiiinsykt mye folk at vi faktisk ikke orka å bli ute særlig lenge. Men koselig var det uansett!

Nå er jeg hjemme etter dagens trening og skal rett og slett kose meg med litt serie før jeg legger meg!

Håper dere har hatt en super uke!

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg