WEEK 7

Nok en uke forbi og vi er langt inne i februar allerede. Ukene flyr avgårde og nå tenkte jag at jeg skulle oppsummere uken som har vært!

Ukens nedtur:
Har definitivt vært at jeg har vært sjuk. Det er så vanvittig kjedelig… Jeg har egentlig vært syk hele uken, og burde nok blitt hjemme fra start, men det var så mye jeg skulle gjøre mandag og tirsdag at jeg bare måtte “overleve”. Onsdag og torsdag ble jeg fint nødt til å kaste inn håndkle og bli hjemme. Jeg er bedre nå, men det henger fortsatt godt i, så nå synes jeg at det kan gi seg snart!

Ukens opptur:
Denne uken har jeg heldigvis hatt flere oppturer også! For det første var jeg på bowling med kollegaene mine på fredag, jeg var på en liten kaffe-date med venninnen min Hedda, og Sverre overrasket med meg blomster og kos på Valentines day.
Jeg er så heldig og har verdens fineste gjeng  med kollegaer og jeg hadde en super kveld på fredag! Og angående valentines var jeg jo syk, og Sverre jobbet og vi hadde egentlig “avtalt” å ikke gjøre noe, og heller bare finne på noe hyggelig en annen dag. Men skal jo ærlig innrømme at det var veldig koslig å få litt ekstra oppmersomhet ettersom jeg var syk og hadde vært alene hele dagen.

Ukens trening:
Ettersom jeg har vært så mye syk denne uken har det desverre blitt minimalt med trening…. Men jeg fikk dratt en liten tur i studio på mandag, og igjen på fredag og i går. I tillegg skal vi en liten tur inn i dag. Under ser dere noen bilder fra treningen i går:

Nå pakker jeg baggen og drar i studio for å undervise og egentrene litt. Ønsker alle en superfin søndag!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg