VOKSING, DANS OG EVENT INVITASJON

God søndag kveld alle sammen! Håper dere har hatt en strålende helg, og nyter siste rest. Det som er så fantastisk med denne søndagen er at ferien fortsetter i morgen! Vinterferien står for dør og det ramler inn med planer for uken, og i dag fikk jeg en skikkelig hyggelig og spennende invitasjon – nemlig til et event for Cutters på tirsdag! Herlighet så gøy å bli invitert! Jeg skal prøve å få tatt masse bilder og ikke minst legge ut direkte fra eventet på min instagram @ronjaostensvik.

Foto tatt av Sverre Fjellstad

Men før den tid skal det trenes og gjøres litt forberedelser. En av forberedelsene gjorde jeg i dag, og det er noe jeg aldri har gjort før – nemlig å vokse armhulene! Dette var egentlig sykt tilfeldig at jeg gjorde, men ettersom vi bor i samme hus som venninne Helene, som nettopp har blitt sertifisert vokser så tenkte jeg å benytte sjansen og prøve. Bilde fra vår lille seanse der dere i midten under! Og for dere som lurer på om det var vondt – personlig synes jeg ikke det var noe vondt i det hele tatt, så det er nok veldig individuelt. “Vondeste” var egentlig å ta på den varme voksen, men det er ubehaglig i 2 sek, og så er det bare digg.

Noe annet jeg har gjort i dag er å trene, under ser dere et bilde av den superfine gjengen som var på trening i dag! Vi har enda en dag til med trening i morgen, så det gleder meg meg super mye til, da har vi også to privattimer. PS: hvis noen vil ha noen enkle styrkeøvelser så burde dere søke opp “Influenserne” på snapchat og se dagen min der!

Vi starter ganske tidlig i morgen, så det begynner å bli på tide å pakke treningsbaggen og komme seg i seng. Viktig å være opplagt for å få mest mulig ut av treningsdagen.

Hva har du gjort i helgen?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg