VLOGGÅRET 2019

Året 2019 var vel året jeg fikk skikkelig skikkelig sansen for å vlogge. Jeg har så mange ideer til nye vlogger, og jeg gleder meg max til å gjennomføre dem. Det er fortsatt et område jeg har mye å lære på, men vi lærer mens vi går! Jeg har mange vlogger liggende på min Youtube kanal som dere finner HER, men jeg tenkte også å dele et par vlogger fra 2019 her med dere! Et lite gjensyn.

Har du en favorittkanal på youtube? Legg igjen en kommentar under og tips meg om gode youtube kanaler!

Eller har du kanskje et tips til vlogger du vil se oss lage, don´t be shy! Sleng igjen en kommentar med dine ønsker!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg