VINTERENS SYKE REISEPLAN

Denne vinteren har vært og blir ganske intens, og er fortsatt ganske full av reising! Jeg digger å reiser, og gleder meg utrolig mye til reisene som kommer. Vi har jo allerede reist til både Trondheim og Russland nylig, og nå skal vi til enda flere ganske interessante steder i vinter, til og med et sted ingen av oss noengang har vært!! Få flate som jeg gleder meg. Og nå skal dere få høre hvorfor:


1. Litauen – Vilnius og Kaunas
Steder vi har vært flere ganger før, men et sted som ikke slår feil heller. To vakre byer! Vi skal både trene og konkurrere der nå til helgen og reiser allerede på torsdag – jippi! Jeg liker de litauske byene av flere grunner. Det er et ganske billig sted å reise til

 

2. Norge – Bergen
Også et sted jeg selvsagt har vært en del før. Men denne turen er litt ekstra spesiell, det er nemlig Norgesmesterskap som står på planen! Mamma og noen flere fra Haugesund kommer og ser, samt mange fra klubben og andre kjente. Jeg gleder meg så syyykt!!!

3. Dubai !!
Altså…O..M..G. Vi var så vanvittig i tvil om vi skulle reise, av flere grunner…Men vi kunne rett og slett ikke la muligheten gå fra oss. Det arrangeres rett og slett en dansekonkurranse der, og vi var tidlig ute med å bestille sånn at det ble overraskende billig. Dette er nok en “once in a lifetime” sjanse, for vi hadde ikke brukt tid eller penger på å reise dit uten at det var i forbindelse med dans, så jeg er så glad for at jeg får sjansen. Grugleder meg veldig til å besøke dette omdiskuterte landet, men det blir så vanvittig spennende å oppleve. Spesielt som vi får reise sammen med mange dansevenner.

 

4.Norge – Haugesund
Min kjære kjære hjemby. Jeg skal endelig hjem en tur, selvfølgelig til jul. Det ser jeg sykt frem til etter en såpass travel høst/vinter.
Det går fort lang tid mellom gangene jeg er hjemme, så det er alltid så vanvittig herlig. Er liksom det stedet i verden jeg virkelig føler jeg får slappa av og kobla ut. Kosligste stedet i hele verden spør du meg. Borte bra, men hjemme best!


Det kan også være vi reiser flere steder før nyttår, men dette er hvertfall det vi har booket til nå. Og til helgen reiser vi en god vennegjeng herfra, så det blir super koslig. Vi reiser 4 stk (to par) fra klubben, så vi skal både reise og bo sammen hele turen. Det er lenge siden sist vi har reist sammen på den måten, så jeg ser virkelig frem til turen. Hyggelig å være sammen!

Jeg planlegger å vlogge fra turen også, så gleder meg til å dele turen med dere også.

Har du noen reiseplaner i vinter?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg