VI TRENGER HJELP

En dag med jobb gjenstår før det blir skikkelig sommerferie på oss. Vi har riktignok verdens beste sommerjobb, nemlig å arrangere sommercamp for barn mellom 7 og 12 år. Vi har en herlig gjeng med flotte barn og koser oss hver dag! Og en ting som gjør det hele enda bedre er at vi skal ha enda en camp i august. Verdens beste sommerjobb!

Etter denne uken med camp skal vi pakke sakene å kjøre til Haugesund. Selvfølgelig har vi skikkelig uflaks og de har meldt regn hele veien over, og alle stedene vi har tenk å stoppe. Så typisk vår flaks!! Jeg krysser fingre og tær for at værmeldingen snur, og at det klarner opp, i alle fall noen steder.

Vi har bestilt en natt på camping, sånn at vi har god til til å utforske veien, også om det regner, og stoppe der vi vil. Vi skal altså bruke 2 dager til Haugesund. Men når vi etterhvert kommer til Haugesund har vi et lite problem. Vi har ingen steder å dansetrene! Studioet vårt i Lillestrøm skal pusses opp (woho!), men det betyr også at det er stengt noen uker i sommer. På en side er det veldig bra, for det gir oss en god grunn til å være litt ekstra lenge i Haugesund, men vi vil jo helst ikke gå så lenge uten å trene dans!

I dag har jeg lagt ut en melding på Facebook om at vi trenger et sted å trene, aller helst en sal eller gymsal med tregulv! Jeg har allerede fått et tips, så jeg håper vi får inn mange forslag sånn at vi faktisk finner et sted å danse hjemme i Haugesund også. Dersom vi gjør det blir ferien helt komplett! Da får vi både slappe av, og trene! Hvis ikke vi får dansa blir i alle fall jeg ganske rastløs, selv om vi gjør alternativ trening, og jeg blir liksom litt småstressa av å ikke få danse hvis det går mer enn en ukes tid. Så ettersom vi i sommer planlegger ca 2 uker i Haugesund må vi finne et sted å danse!

Jeg gleder meg så vanvittig til turen, og ikke minst til å være hjemme i min kjære hjemby, Haugesund. Så derfor spør jeg deg som måtte bo i Haugesund, vet du om et sted vi kan trene? I så fall, vær så snill å ta kontakt, da blir vi super glade!

Hvor skal du ha sommerferien i år?

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg