VI TESTER LITAUSK GODTERI // DE SLETTEDE VIDEOENE! #VLOG

Fyyyy søren så glad jeg er for å kunne dele denne vloggen med dere. Det har vært….vel vanvittig vanskelig å få tak i disse videoene etter at de ble sletta fra minnebrikka mi. Jeg har prøvd både det ene og det andre, og til slutt fant jeg (en tungvindt) men gratis måte å redde videoene mine på! Fikk desverre ikke tilbake alt, men en god del! SÅ, kos dere med videoen der jeg, Sverre, Jørgen og Anastasia tester Litausk godteri, og husk å sette på HD kvalitet for den beste opplevelsen.

Som dere så i vloggen ble det mye søt sjokolade. Nå synes jeg kanskje at jeg var litt vel streng, meeeen det meste smakte liksom rart i min smak. Du må rett og slett teste selv. Uansett var det vanvittig moro å prøve!!

Håper du likte vloggen, og sleng gjerne igjen en kommentar om du vil se flere lignende vlogger. Forresten, husk å abonnere på min youtube kanal – da blir jeg så glad!

Hva er det beste godteriet du vet om?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg