VI TESTER HYNT BEAUTY! – VLOG

Reklame | Hynt beauty

Yaaaaaaas, endelig er videoen ferdig og klar til å deles med dere. Fy fader som jeg har gledet meg til å dele denne, og denne videoen er jo kun et førsteinntrykk, det er kun starten! Jeg har vært så heldig å få inngå et samarbeid med Hynt beauty og gleder meg masse til å vise dere innhold sammen med dem fremover. En av grunnene til at jeg var “over the moon” når Hynt beauty ville samarbeide med meg er på grunn av alt de står for. Her dere noen av grunnene til at jeg digger deres brand:

4 grunner jeg vil tro de aller fleste setter pris på når de skal velge produkter! Godt for deg, godt for dyrene, og godt for miljøet. Yes, yes, yes and yes! Og med det i bakhodet, her kommer vloggen – enjoy!

Vil dere sjekke ut produktene til Hynt beauty finner dere dem HER! , og det vil komme mer innhold på alle mine kanaler fremover! Fremover skal jeg jo teste de produktene jeg ikke fikk vist dere i denne videoen, samt at det kommer både tutorials og annet gøy! Jeg vil takke Hynt beauty for samarbeidet så langt og gleder meg masse til fortsettelsen! Husk å abonnere og gi videoen en tommel opp om du vil se meg sminke Sverre – eller kanskje se Sverre sminke meg?

Har du testa Hynt beauty før?

xoxo

7 kommentarer
    1. Så utrolig flott produkter 👍👍og det ble et nydelig resultat. Fikk lyst til å prøve ut noe av dette ja, og den nydelige fargen på leppestiften 😍 delikate farger og smarte løsninger 👍tipp topp 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg