VI SKAL REISE IGJEN!

Du leste riktig, vi skal ut å reise igjen, og gleden er stor! Vi skal naturligvis reise innad i Norge, og kun i forbindelse med dansekonkurranser. Men bare det å få reise bittelitt gleder jeg meg veldig til. Vi har jo flotte gode masker som venninnen min Malin, er selvfølgelig inne i gode rutiner med avstand, håndvask, håndsprit osv, så jeg er egentlig ikke så stresset for det så fremst alle andre holder god avstand også.

Vi er jo per i dag i siste dag av karantene etter vi var i Danmark og danset EM forrige helg. Jeg er jo litt letta over at vi ikke må i karantene etter å ha reist i Norge, så det gjør at jeg er enda mer gira på å reise igjen. Det blir jo ganske annerledes å reise rundt på konkurranser igjen, på alle måter. Vi kan/bør liksom ikke dra rundt i byen vi er i, spise hvor som helst, treffe hvem vi vil osv. V i kommer først og fremst til å holde oss på hotellet utenom når vi danser, og eventuelt gå på litt sightseeing ute.

I høst er det satt opp hele 4 konkurranser i Norge, som jeg bare krysser alle fingre og tær for at de kan gjennomføres. Det skal være en i Trondheim, en i Kristiansand, en her på østlandet, og en i Bergen hvis alt går etter planen. Hele 2 av disse er Norgesmesterskap! Det har jo ikke vært noen konkurranser siden februar, og plutselig skal “mest mulig” tas igjen de siste 3 månedene av årets – ja da blir det travelt!

Vi gleder oss i alle fall noe vanvittig til å komme et hakk nærmere en normal hverdag. Det blir rare konkurranser med færre par, men færre i salen, men færre i garderobene osv osv…men det blir i det minste konkurranser! Og det gleder vi oss veldig til!

Er du i en av disse byene? Kom å se da vel!

Følg meg gjerne på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg