VI DANSER HJEMME – OG LÆRER DEG HVORDAN

I disse dager er det mange som ikke får bevegd seg utenfor husets vegger, og det å få til alt man pleier, inne, kan være et utfordring. Nå er v i som jeg har nevt tidligere så heldige at vi får bruke studio alene noen timer om dagen, men likevel er vi også svært mye hjemme. Og selv hos oss, i en veldig liten leilighet, er det faktisk plass til å gjøre noen øvelser etc, både danse og styrke relatert. Danseklubben vår LSKdans ligger heller ikke på latsiden og legger ut en ny inspirasjonsvideo hver dag. I dag var det vår tur til å vise dere et samba trinn! Video finner dere under:

 

Håper dere likte videoen og vil prøve dere hjemme! Det kommer også tutorials svært ofte på min insta story, der har vi allerede lagt ut to trinn i samba, samt waltz! Så om dere vil teste dere på noen av disse dansene eller noen av de som kommer så husk å følge meg HER! Og, hvis noen av dere prøver dere på trinnene må dere gjerne tagge meg i videoene deres sånn at jeg får se og reposte!

Skal du teste ut litt dans i stua hjemme?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg