VEIEN MOT EM

Ukene frem mot EM er rimelig travle, og det er mye dansing på planen. Vi trener så og si hver eneste dag, i mange timer, og  vi har mye bra opplegg. Denne helgen  har vi for eksempel treningshelg i standard. To dager er allerede gjennomført, og nok en dag med nye utfordringer venter i morgen.

Jeg er veldig glad i treningshelger ettersom det er veldig motiverende å trene sammen med andre par. Som med alt annet for tiden er det jo litt rart å måtte holde så mye avstand, ikke kunne ta på noen eller noe annet enn sin egen partner liksom.

Men rart eller ei er det kjempegøy og lærerikt å ha slike samlinger! Det, og konkurranser er noe av det jeg har savnet mest i vår. Dette er faktisk andre helgen på rad med trening, og neste helg er intet unntak, da skal vi faktisk ha landslagssamling, noe jeg gleder meg skikkelig til.

Men noe av det viktigste vi må gjøre for å tåle all denne treningen er å sove nok, så nå er det rett og slett leggetid.
Har du noen mål for høsten?

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg