VÅR SOMMERFERIE SETT OVENFRA / VLOG

Sommeren i 2020 ble alt annet en det vi alle hadde sett for oss tror jeg, men samtidig viste det seg å bli en av de beste sommerene på lenge! Jeg har nemlig lenge drømt om å ta en roadtrip fra Lillestrøm til Haugesund, hvor vi hadde tid til å stoppe der vi ville, utforske litt, og bare nyte selve turen.

Og ettersom alle våre reiseplaner mildt sagt ble avlyst i sommer bestemte vi oss for å gripe muligheten! Og det ble en helt fantastisk reise. I tillegg fikk vi hele 3 uker hjemme i Haugesund, noe jeg synes var helt magisk! En annen drøm vi fikk oppfylt i sommer var at vi skaffet oss en drone, og med den fikk vi foreviget noen av de fantastiske dagene vi hadde hjemme!

Her er det min kjæreste Sverre som skal ha all ære. Jeg er faktisk helt imponert i senk over hvor fantastisk flott vlog han har laget denne gangen… Bedre Norgesreklame skal du lete lenge etter spør du meg. Så all ære til flinke Sverre!! Se hele videoen, du kommer ikke til å angre. Anbefaler deg å ha den på fullskjerm med god lyd. Nyt!

 

 

Hvor ferierte du i sommer?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg