VÅR HISTORIE – SLIK BLE VI SAMMEN

Hipp hurra – i dag har min kjæreste, samboer, dansepartner og bestvenn bursdag! Og i den annledning kommer et lite innlegg om litt av vår historie.

Vi har egentlig kjent hverandre i årevis! Da gjennom dansingen. Vi møttes på driverse treninger og konkurranser, og jeg har alltid syntes at Sverre var en av de som alltid var lett å snakke med, hyggelig og god! Under ser dere et bilde fra 2012. Da var vi altså kun venner som møttes rundt omkring på dans. Dette bildet er fra NM i 2012!

Som sagt var vi allerede gode venner, men vi hadde andre partnere og bodde på hver vår side av landet. Men dansingen er et miljø som møtes på kryss og tvers av både byer og land. Som dere ser på bilder under har vi alltid gått godt overens. Synes det er sykt moro å se tilbake på dette bildet nå. Vi var jo virkelig ikke noe mer enn gode venner, og jeg hadde aldri trodd at vi hverken skulle danse sammen eller bli kjærester.

Vi fortsatte å treffes på alle konkurranser og flere treninghelger, og det var alltid god stemning. Under ser dere et bilde fra NM i 2013. Skulle trodd vi allerede da visste det skulle bli oss slik som vi poserer sammen!

Og så kom 2014. Vi begge var “partnerløse” og vår felles trener arrangerte en prøvetrening. Og personlighetene våre klikka vel mer eller mindre fra dag en.Vi har absolutt våre forskjeller også for å si det sånn, men vi trives enormt godt i hverandres selskap og har det veldig gøy. Sommeren 2014 var altså sommeren vi ble dansepartnere. På den tiden var jeg faktisk både jeg og Sverre andre forhold! Sverre kom vel ut av et forhold i starten av sommeren, mens jeg befant meg i et forhold som var veldig vanskelig. Sverre ble min støtte gjennom bruddet, og var faktisk den som hjalp til til å ta steget å slå opp. Skjønner at folk kan tro at vi allerede hadde noe på gang, men vi ble ikke sammen før jeg hadde flyttet over, altså på høsten.

Da vi begge var single, og jeg hadde flyttet over til østlandet gikk det ikke så lang tid før vi fant ut at vi ville være mer enn venner. Og for mange virka nok dette veldig fort ettersom jeg kun hadde bodd der en måneds tid, men vi hadde tross alt kjent hverandre i årevis før det. Men vi var jo likevel veldig unge, bare 17 år, og mange var skeptiske til at vi både skulle danse og være sammen – vi også til tider! Men vi har lært på veien, sammen. Men det er en annen historie!

Nå skal vi chille et par timer før leggetid og ta en skikelig kosedag midt i uka! Vi skal spise is og se film. Sverre har jo tross alt bursdag – woho! Han fikk gave på sengen av meg i dag, fikk kake på trening, og fikk danse masse. Så til deg Sverre : Jeg håper du har hatt en superfin dag verdt din 23 års dag! Det fortjener du kjære deg!

Til alle dere fine lesere, jeg håper også dere har hatt en super dag!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg