VÅR 17.MAI FEIRING

Først av alt – gratulerer så mye med dagen! Dette har vært en rar, men veldig flott feiring! Vi var så heldige å få besøk av 3 av jentene fra min vennegjeng, så det gjorde dagen helt topp! Som dere ser over hadde vi et fantastisk måltid da de kom, og vi hadde dessuten nok mat til å gå å småspise litt gjennom hele dagen!

Det er jo så lenge siden vi har sett hverandre, så gjensynsgleden var mildt sagt stor! Dessuten er det kun en av dem som tidligere har vært hjemme hos oss, så det var hyggelig å få vise dem hvor vi bor og ha dem på besøk. Vi har som sagt spist, sunget nasjonalsangen, fulgt litt med på TV, samt hatt noen hyggelige samtaler, og ikke minst hatt denne morsomme “photoshooten”!
På toppen av dette gikk det plutselig et korps forbi i gatene, etterfulgt av et tog av biler noen timer senere. Folk er så kreative! Og det ga skikkelig 17.mai stemning! Og jeg tenker det viser veldig godt hvor tilpasningsdyktige folk er, og ikke minst at vi kan ha det skikkelig fint selv i vanskelige tider.
Jeg håper du også har hatt en fin feiring av nasjonaldagen, og at du er klar for en ny uke! For min del kommer det en veldig spennende og travel uke, med både oppfølging av kneet, noen prøvesvar, jobb, forhåpentligvis en del trening, og litt diverse gøy.

Hvordan har din 17.mai vært

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg