VÆRE MED PÅ SKAL VI DANSE?

Hvis det er et spørsmål jeg får MYE, er det “om” og “når” vi skal være med på “Skal Vi Danse”. Og før jeg sier noe annet vil jeg si at jeg digger Skal Vi Danse!! Altså, jeg håper det seriøst aldri slutter å gå på TV, for sportsdans fortjener å være i spotlighten, det fortjener oppmerksomhet, og det fortjener at folk ser hvilken fantastisk idrett det er, hvor vanskelig det er, hvor tøft det er, og ikke minst hvor vakkert det er og hvor mye glede det bringer!

Men nå det kommer til når vi skal være med, så er svaret – jeg aner ikke! Først av alt så vil jeg først satse på min egen karriere innen for “real life” versjonen av Skal Vi Danse, altså konkurrere på internasjonalt nivå i sportsdans, så lenge som mulig. Jeg ønsker å konkurrere til den dagen jeg ikke orker mer, til den dagen jeg er lei, til den dagen kroppen ikke klarer presset lenger, eller hva enn som måtte skje først! Jeg aner jo ikkje når dette skjer, det kan være neste år, eller det kan være om 10 år!

Så angående om vi skal være med på Skal Vi Danse. Forutsett at Skal Vi Danse fortsatt går når vi pensjonerer oss fra konkurranse verden, og at de søker nye dansere, og at vi blir ansatt – ja, da vil jeg gjerne bli med på Skal Vi Danse! Det virker som et herlig sirkus, og det virker utrolig gøy og givere å få lære noen å danse på den måten, sammen med det å få oppleve hele den dansebobla.
Tusen takk for flotte bilder Ingelis!! 

Jeg tror at mange tror det største målet for en danser er å få bli med på Skal Vi Danse, og her må jeg bare fint avkrefte dette. Misforstå meg rett – det er absolutt en utrolig kul ting, som jeg digger og virkelig kunne tenke meg å være med på – men målet med dansingen er jo først og fremst å kunne hevde seg internasjonalt i danseverden, kanskje til og med en dag bli husket for det, eller på en eller annen måte inspirere noen andre… Barn eller voksne, til å danse, eller til å se på dansing og føle noe!

Skal Vi Danse er et program som jeg tror og håper inspirerer mange til å bevege seg, til å danse og kanskje også til å starte på danseskole/kurs, og det vil jeg veldig veldig gjerne være en del av en gang i fremtiden om muligheter byr seg!! Men frem til det er det toppidrettsdelen av dansingen som står i fokus, og det håper jeg vi kan fortsette med en stund til….men etter det håper jeg vi er å se på skjermen!

Ser du på Skal Vi Danse?

Følg meg gjerne på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg