USMINKET HVERDAG

Bare jeg som føler det er typ fredag i dag? Føler denne uken har vart en evighet, og så er det bare tirsdag! What… Det var en ganske trøtt morgen, men det er til syvende og sist bare å presse seg ut av senga og sette i gang! Tirsdager er en dag jeg tilbringer veldig mye tid i studio, det er på grunn av at jeg drar der rett etter jobb for å studere. For øyeblikket er det ikke nett der eller noen folk, så der får jeg skikkelig bra ro for å lese. I dag var jeg ganske tidlig ferdig, så jeg var faktisk i studio fra klokken 13:15. Men ettersom jeg er der mer eller mindre hele dagen trengs det påfyll!

Over ser dere dagens mat-innkjøp! Jeg går fortsatt på diett så det går i mye mager mat, frukt og grønt + min “snack” pepsi max! Dette var altså det jeg gomla på timene alene i studio sammen med boka mi. Det forskjellige på bildene over kan absolutt anbefales – så mye godt!

Etter en del timer med lesing var det på tide med kvelden dansekurs. Jeg underviste først 2 barnekurs, deretter underviste jeg en time zumba, før dagen i studio ble avsluttet med finaletrening i latin.

Jobb, studier, undervise, og trene selv. En ganske heftig tirsdag som tar på både fysisk og psykisk, som dere kanskje kan se på bildet under. Det er en sånn type dag der jeg fokuserer på å få i meg nok mat og slappe av mellom slagene, men også en dag jeg koser meg masse. Dette er også en dag (av mange) jeg dropper sminken. Synes det er så vanvittig deilig å gå rundt uten sminke når man skal trene så mye. Da kan man fint tørke bort svetten uten å bekymre seg om å ta med sminken i samme slengen. Føler meg muligens ikke like fresh alltid, men det er sykt behagelig, og jeg setter alltid komfort foran utseende. Fin nok til hverdagen er jeg uansett! Det går forresten meget bra med fingeren min, bare en liten uenighet med en skarp kant..

Selv om det har vært en lang dag er det så deilig å ha gjennomført alt. Deilig å kjenne at man har brukt kroppen og hodet skikkelig, da sover jeg dessuten så godt. Nå er kveldmaten inntatt, og jeg gleder jeg meg max til en deilig dusj og en myk seng. Skynder jeg meg litt nå får jeg faktisk 8 og en halv time søvn. Det er mitt råd til deg også – ta kvelden, du kommer til å takke meg i morgen!

Noen flere som føler at denne uken går litt sent?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg