USIKKER HELG I VENTE

Reklame | Nemus Lillestrøm

Det er snart helg dere!! Tidligere denne uken var jeg så uheldig å få en skikkelig trøkk i kneet, aner ikke hva som skjedde men plutselig svikta det under meg og gjorde skikkelig vondt. Det har gått greit etterpå, men nå har det blussa litt opp igjen og det har ikke slutta å gjøre vondt, og derfor skal jeg ta meg en tur til Nemus Lillestrøm for å få litt ekspertise! De har hjulpet meg så mange ganger tidligere med alt mulig vondter. Det er liksom alltid en på huset der som kan hjelpe, ellers vet de hvem som kan!

Vi har egentlig en veldig aktiv helg planlagt, men jeg venter med å planlegge til jeg har snakket med kiropraktoren min i morgen. Eventuelt får det kun bli rolig trening, vi får bare vente å se!
Uansett må jeg først få sjekka det opp, og om de sier at det ikke er noe farlig så roer jeg meg med det samme, det er bare så dritt å gå rundt å lure på om noe er farlig/kan gjøres værre. Skal selvsagt oppdatere når jeg vet noe mer!

Har dere noen helgeplaner?

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg