USANNSYNLIGE VENNSKAP

For en deilig langhelg det har vært! Den har blitt brukt til alt mulig, deriblandt trening, snapping, truffet noen venninner og truffet noe av Sverre´s familie. Super herlig helg rett og slett! På lørdag traff jeg noen venninner og dro en tur ut for å ta noen bilder. Været klarnet heldigvis opp og det ble en flott dag. Under ser dere noen koslige bilder fra dagen.

Dette er ikke jenter jeg har kjent så lenge sett i det store bildet, men på en annen side er det noen jenter jeg har blitt glad i på kort tid, og det fikk meg til å tenke på dette med vennskap. Jeg har noen venninner jeg har kjent så og si hele livet, noen som har komt inn senere. Noen venner kommer og går mens andre mister man aldri den tette relasjonen med.

Alle vennskap er forskjellige, og mens noen må prates med ofte, er det andre vennskap man kan gå månedsvis uten å ha kontakt og så er det som at ingenting har endret seg når man først prater. Og ettersom at årene går er det en del vennskap man ikke ser komme, sånn har det i alle fall hvert for meg! Noen mennesker har liksom bare kommet inn i livet mitt på en eller annen måte og har kommet for å bli. Kanskje man ikke i utgangspunktet tror man kommer til å bli gode venner, for eksempel på grunn av veldig forskjellige interesser, men samtidig tror jeg at det er verdiene i bunn som legger grunnlaget for et godt vennskap, og det må man kanskje bli litt kjent før man faktisk finner ut av hvor mye man har til felles.


På bildene ser dere noen fantastisk fine jenter jeg har truffet gjennom et kurs og jeg er så glad for å ha blitt kjent med dem!! Vi har mange felles interesser, samtidig som vi spriker en del i nisjer. Det gjør det veldig morsomt å henge sammen ettersom man kan samarbeide og få nye innspill.  Dere kan finne dem her, (fra venstre) @Inasiren,  @Ressurssterk.no   @Selmachristine Jeg blir så glad av nye vennskap, og sjekk den fine gjengen! Man kan jo ikke bli annet en glad?


Jeg har også fått fantastiske venner gjennom så mange tilfeldige settinger, for å nevne en har jeg jo fått gleden av å bli utrolig godt kjent med ei rå dame som startet som min negletekniker, som nå har blitt så mye mer enn det, og en av de jeg stoler aller mest på. Hun heter Ann-Torill, og henne kan dere forresten finne her @Miss.nailed.it  om dere trenger litt negle-inspirasjon i hverdagen! Jeg hadde jo aldri sett for meg at jeg skulle treffe ei som skulle bli meg så nær helt tilfeldigvis på en neglesalong i Oslo, men plutselig var vi der begge to, og brikkene bare falt på plass!

Ellers er jeg så heldig å ha venner fra så mange miljøer, mange land, i alle aldre! Og jeg er så takknemlig for alle sammen, alle barndomsvenner, kollegaer gjennom årene, venner fra dansemiljøet, skole osv osv! Jeg er så takknemlig for hvert eneste vennskap. Noen vennskap varer, og andre lærer man av.

Jeg håper du har noen gode venner rundt deg og at dere tar godt vare på hverandre. Dette er rare tider og mange kan kjenne på det å være ensom ettersom mange må holde seg mye hjemme alene. Jeg vil oppfordre dere til å være åpen for nye og “ussansynlige” vennskap. Hvorfor skal for eksempel aldersforskjeller/ forskjellige interesser eller det å være på forskjellige steder i livet sette en stopper for et vennskap? Går man godt overens og kanskje har noe grunnleggende til felles sier jeg kjør på! Det kan være både vanskelig og skummelt og få seg nye venner i voksen alder, men det værste som kan skje, for å putte det veldig på spissen, er at det ikke blir et vennskap. Så ta en sjanse, spør om å henge/finne på noe, kanskje ta en kaffe eller gjøre en felles hobby?

Har du opplevd å bli veldig god venn med noen du ikke så helt for deg fra start?

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg