UKENS TIPS #6 // SERIETIPS

Denne uken er det serier det skal tipses om! Dette har jeg tipset om før, men nå er det jammen flere å tipse om. Jeg er utrolig glad i serier, ettersom vi veldig ofte er sent hjemme er serier perfekte for litt avslapning på kvelden, uten at det blir for sent. I det siste har vi hatt en serie vi har sett på sammen, og noen vi har sett på hver for oss, og her kommer de jeg anbefaler!

1) Sherlock Holmes
Nei, dette er ikke en ny serie, men  vi har ikke sett den før nå. Fy flate for en bra serie! Spennende, rørende, morsom og generelt bra. Hvis du liker krim, gåter og en god dose humor er dette serien for deg!

2) Outlander
Fy flate, jeg har fått såååå dilla på denne serien. Den er super spennende, romantisk, og dramatisk. Var egentlig helt tilfeldig at jeg startet å se på den, men nå har jeg lyst å se videre hele tiden. Må begrense meg til en episode her og der sånn at jeg faktisk får gjort alt jeg skal, men når dagens to-do´s er ferdige er det denne jeg gleder meg aller mest til.

3) Rain
Sesong 3 av denne har nettopp kommet ut og jeg gleder så sykt til å se den! Vi har nettopp sett ferdig Sherlock Holmes så denne står for tur. Sesong 1 og 2 av Rain var sykt bra, så jeg har store forventninger. Det er en dansk serie full av spenning, mysterier, og dramatikk. Det handler, kort fortalt, om at regnet på jorden plutselig blir giftig. Meget problematisk som du sikkert kan tenke deg! Og problemene stopper ikke der!

Dette er de 3 seriene jeg DIGGER akkurat nå, og som  jeg anbefaler på det sterkeste. Alle tre finner du på for eksempel Netflix.

Hvilke serier ser du på nå?

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg