UKENS TIPS #10 // FELLESSKAP JEG DIGGER

Vipps var det søndag folkens, og søndag her på bloggen betyr ukens tips! Og denne uken så handler om fellesskap. Jeg ønsker å tipse dere om et par fine fellesskap jeg er så heldig å være en del av, og som kanskje er noe for deg også!

1) Det første fellesskapet jeg er takknemlig for å være en del av er Equal Agency. 
Før jeg ble med trodde jeg av en eller annen grunn at det kun var for mammaer, eller veldig rettet mot mammaer. Nå skal det sies at det riktig nok er veldig mange mammaer med i Equal Agency, men det er så absolutt ikke spesifikt for mammaer – men et fantastisk fellesskap rettet mot kvinner. Nei, det er ikke kun for kvinner, men det har som et av målene sine å utjevne statistikken mellom kvinnelige og mannlige grundere, og for å løfte frem flinke kvinner!
Bilder fra forrige event!

Jeg fikk vite om det gjennom min venninne Ina, og har ikke angret et eneste sekund på at jeg meldte meg inn! Det er super billig, og man har tilgang til mange utrolig bra kurs, får god pris på eventer og diverse tjenester de tilbyr. Jeg har digget begge eventene jeg har deltatt på, digger kursene, og ikke minst alle menneskene som er medlem. FOR EN GJENG. Der har jeg definitivt fått noen gode venner, og bekjente jeg gleder meg til å tilbringe med tid med! I morgen skal jeg også ha min første coaching time med Benedicte Haugland. Jeg gleder meg så sykt!
Er du en influenser, bedrift eller grunder, vil jeg absolutt anbefale deg å sjekke ut Equal Agency, for tips, triks, kurs, og ikke minst mange flotte bekjentskap man kan lære av!

2) Det andre fellesskapet jeg vil tipse om er VIP Alliansen.
Her er det Stine Bustillo, aka tidligere “Grundermamma” som står for innholdet. Dette er et litt dyrere medlemskap enn i Equal, men absolutt verdt en tur innom! Her betaler man per måned, og det er ikke noe bindingstid, så det er ikke værre enn å melde seg ut når man føler man har fått nok, men jeg advarer deg – du føler nok ikke at du får nok med det første. Alltid mer å lære, og Stine er jo bare helt rå! Her også havner man midt i en gruppe av folk med store mål og drømmer som er sykt motiverende. Dette er et digitalt nettverk og fellesskap, men et jeg anbefaler å teste, spesielt om du har en bedrift og ønsker å jobbe via sosiale medier! Jeg tror faktisk ikke dette lanseres før i oktober for alle, så jeg er veldig glad for å få være en del av det å teste allerede nå.
Foto: Bea Dahle

3) Det siste fellesskapet jeg vil tipse om i dag, er det jeg har fått via Network Marketing. 
Hvilket selskap du velger å jobbe med vil jo påvirke dette litt, jeg har tidligere prøvd et annet firma innenfor network marketing, og det var ikke noe for meg. Jeg følte meg alene, uten å vite hvor jeg skulle starte, og det ble bare et økonomisk problem. Men med firmaet jeg samarbeider med nå, NuSkin, og teamet jeg er med i, Beauty Secrets, er det heldigvis en helt annen historie.

Det er altså et helt fantastisk fellesskap, der jeg bare føler meg ivaretatt, der jeg kan få hjelp til å bygge min egen virksomhet, og det er altså så mange kule damer der som motiverer meg, og inspirerer meg. Har lyst å invitere dem alle hjem på kaffe liksom! Vurderer du å begynne med network marketing, og innenfor hudpleie/sminke, så anbefaler jeg Beauty Secrets av hele mitt hjerte! Hvis jeg kan hjelpe deg med å svare på noen spørsmål rundt dette kan du alltid sende meg en DM på Insta, uansett om det gjelder firmaet jeg samarbeider med eller ikke, HER. 

 

Har du noen fellesskap du digger å være med i? Fortell meg gjerne hvilke i kommentarfeltet!

Følg meg gjerne på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg