UKENS STØRSTE NYHET

Reklame | Desenio

Fy flate så nervøs jeg har vært de siste ukene! Jeg har jo gått å ventet på karakteren min på eksamen, og i dag kom den. Jeg var så nervøs og har gått rundt å oppdatert eksamens-nettsiden jevnlig, og vipps tikka den inn. Hjertet dunket, pulsen steg…. jeg fikk karakteren B! Det må jeg si meg veldig fornøyd med!

Dette er tross alt min første eksamen siden vidergående faktisk! Det er så lenge siden jeg har skrevet sånne typer oppgaver, så det jeg var mest stressa for var om jeg skrev på en måte som var bra nok, selve faktaene og stoffet var jeg ganske sikker på. Jeg har fått skikkelig mersmak og håper å kunne fortsette til høsten med et nytt fag.

Jeg var veldig godt forberedt, men også veeldig nervøs. På bildene under ser dere meg noen få minutter før eksamen starta!

Plakatene på veggen er fra Desenio.com(adlink) der du kan bruke min kode “DSRonjaMai” for 10% av deres plakater! (gjelder ikke rammer, “handpicked” og “personal” plakater.) Koden er gyldig tom 25.05!

Eksamen er jo noe som opptar veldig mye tid og energi, men samtidig er det så gøy å lære seg noe nytt og kjenne på en mestringsfølelse, og ikke minst gleden av å bruke hjernen på noe nytt – gi den noe å bryne seg på. Jeg tror hodene våre har veldig godt av å lære seg noe nytt, om det er å strikke, en nytt språk, å danse eller whatever, men noe nytt som utfordrer den.

Ettersom dette var den eneste eksamenen jeg hadde dette halvåret har jeg nå startet på noen kurs! Det er jo så gøy! Dessuten finnes det så mye forskjellig gøy. For øyeblikket tar jeg to kurs knyttet til markedsføring, samt et knyttet til hår og makeup faktisk. Alt er selvsagt nettbasert, men så gøy! Så det er min lille oppfordring til deg dersom du fortsatt ikke har så mye jobb osv eller bare generelt litt tid å fylle.

Hvis du skulle tatt et kurs, hva skulle du tatt?

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg