UKENS SPØRSMÅL #10

Heisann hoppsann og god søndagskveld! Uken går mot slutten, og vi går straks inn i nok en annerledes og rar uke. Men, jeg har ingen planer om å gå inn i en ny uke uten å svare på spørsmålene som har kommet inn denne uken, så, here we go!

Er du singel?
Nei det er jeg ikke, jeg er sammen med min dansepartner Sverre, vi er samboere. Vi har faktisk vært sammen i nesten 6 år!

Har du noen øvelser som er fine å gjøre hjemme?
Regner med du sikter til treningsøvelser, og det har jeg! Tenker jeg skriver noen som er effektive og ikke trenger så mye plass:
– Jumping squats
– Vanlige squats
– Forskjellige varianter av planken (vanlig, sideplanke, med et ben opp, osv)
– Benhev (ligge på ryggen, heve strake ben opp og ned uten å legge dem i gulvet)
– Tåhev
– Utfall
– Hoppe tau
– Stjernehopp
– Høye kneløft
– Armhevinger

Hvor bor du?
Utenfor Lillestrøm.

Skal du spare til langt hår eller skal du klippe det sånn det er nå?
Tenker i utgangspunktet å holde det slik det er nå/på bildene over en stund. Så får vi se hva fremtiden bringer.

Nå som du er i karantene, hva er det du ser på hjemme?
Livestream fra skolen! Neida, joda! Men hvis du tenker på underholdning ser vi for øyeblikket på “Jane the virgin” – veldig underholdende! Ellers ser jeg på diverse programmer som bloggerne, og kan anbefale en del serier jeg har sett før:
“Quicksand”, “Altered carbon”, Sex Education”, “Game of Thrones”,  og “Rain”. Ellers er det mye morosmme programmer på både nrk og tv2, samt evig med innhold på youtube!

Hvorfor begynte du å danse?
Fordi mamma meldte meg på! Hun meldte meg på siden jeg dansa så mye hjemme i stua. Starta som 3 åring og ble jeg bare bitt av basillen rett og slett!

Hva jobber du med? Og hva er din drømmejobb?
Tja jeg “jobber” jo først og fremst som danser! Men jeg jobber også på ungdomsskole samt som danselærer. Drømmejobb nr en er jo å kunne fortsette å være danse, og leve som profesjonell danser så lenge det lar seg gjøre. Videre er drømmejobben å drive mitt eget firma via blogg og SoMe. Deretter danselærer. Heldigvis kan alle disse tre kombineres – det er jo bare drømmekomboen! Hvis ingen av de skulle funke er det også masse jeg har lyst til! For eksempel: lærer, fysioterapaut eller kirpraktor!

Hvilken filmsjanger liker du best, og hvorfor?
Hvis jeg må velge en – thriller! Men elsker både sci-fi, action, komedier osv!! Ser alt utenom skrekk egentlig.
Liker best thrillere/sci-fi og action på grunn av spenningen! Liker filmer som holder oppmerksomheten min hele tiden og overrasker meg.

Hva studerer du?
Jeg studerer markedsføring, akuratt nå tar jeg forbrukeratferd.

 

Tusen takk for innsendte spørsmål – håper dere fikk svar på det dere lurte på!
Da gjenstår det bare å gjøre seg klar for den kommende uken – har dere noen spesielle karantene/lockdown planer?

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg