UKENS SPØRSMÅL #9

God lørdagskveld dere!

I dag har vi vært i dansestudio nesten hele dagen, der har vi nemlig undervist klubbens dansebarn! Det har vært super hyggelig, og i tillegg har vi prøvd oss på “dance hall”, som var en veldig morsom og lærerik dansestil. Alt i alt en veldig morsom og lærerik dag for store og små tror jeg. I morgen venter nok en super aktiv dag, så nå er det bare oppladning som gjelder!

I mellomtiden tenkte jeg at jeg skulle svare på spørsmålene som har kommet inn fra dere denne uken!

Er du og Sverre kjærester?
Ja, det er vi!

Hva studerer du?
Jeg studerer markedsføring.

Hva gjør du hvis du har en dag fri i uken uten noen planer?
Det skjer aldri! Joda (neida). Da lager jeg meg rett og slett planer! Jeg liker å ha planer, så det er sjeldent jeg ikke gjør noe, men hvis jeg ikke har noe jeg MÅ gjøre prioriterer jeg nok ganske annerledes. Da går det mer i ting jeg ikke har så mye tid til ellers, som kan være alt fra å dra ut på sightseeing/shopping/treffe noen venninner, eller gjøre noen hobby prosjekter hjemme.
Veldig ofte ender sånne fridager meg at jeg innser at jeg for en gangs skyld har tid til å rydde og styre hjemme og at dagen går med til styr og stell hjemme. Men tror det er lurt for alle og enhver å legge inn noen dager innimellom der man bare kan gjøre akuratt det man vil, så får man selv velge om det er å chille max eller å finne på noe ekstra.


Skal dere være med på swedish open?(dansekonkurranse)
Nei desverre! Det ble andre planer for denne helgen som å undervise og trene selv siden det kommer noen innleide trenere.

Har du noen tips til hvordan sminke seg i juniorklassene?
Ja absolutt! Det kommer jo veldig an på om det gjelder junior rekruttering/konkurranse eller elite klasse, men tenker jeg kan gi noen generelle tips: For unge dansere generelt synes jeg personlig det er fint å holde det ganske rent og enkelt til man får mer erfaring med det. Jeg synes det å fokusere på å fremheve trekk som øyne, lepper og kinn er en fin ting, og en klassisk look som brune “smokey eyes”, og røde lepper slår aldri feil spør du meg! Kan være lurt å spørre noen eldre dansere eller noen andre som er gode på sminke om opplæringstips om du ønsker å lære mer.

Er du veganer?
Nei, det er jeg ikke. Men jeg prøver å spise så mye plantebasert og vegetar mat som mulig. Men jeg spiser også egg, melkeprodukter, fisk og kylling. Det går veldig lite i rødt kjøtt. Men jeg prøver å bytte ut så mye som mulig plantebasert/vegetar, og som regel er det max et mpltid om dagen som inneholder kjøtt. Spiser mye frukt, grønt, havregryn, diverse kornprodukter, melkeprodukter osv! Anbefaler alle og bytte ut mange måltider med andre alternativer, eller for eksempel ta en kjøttfri dag eller to i uken til å begynne med.

 

Tusen takk for alle innsendte spørsmål! Som vanlig kan dere alltid sende meg spørsmål i kommentarfeltet, så instagram eller der det måtte passe dere! Ønsker dere en riktig fin helg videre, og om noen har lyst å henge på i morgen har jeg @hverdagschat snappen fra klokken 18:00 og ut kvelden.

Kos dere videre i kveld!

 

xoxo

4 kommentarer
    1. Høres gøy ut med dag med barn. Jeg er jo lærer, så jeg skjønner den med å kose seg med barn rundt seg. Jeg spiser også kjøtt. Men mest kylling, fordi jeg synes det smaker best 🙂 Ha en aktiv og fin dag i dag også. Jeg tror det blir MEST sløving her 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg