UKENS SPØRSMÅL #7

Nok en uke går mot sin ende, og flere spørsmål har ramla inn de siste dagene – super hyggelig! Jeg skal selvfølgelig svare på det dere måtte lure på, så her kommer ukens spørsmål:

 

1) Har du noen nyttårsforsetter?
Ja! Å bli mer miljøvennlig, spise bedre og lytte mer til kroppen.

 

2) Hvor høy er du?
Jeg er 172 cm 🙂

 

3) Har dere planer om barn?
Nei, hvertfall ikke per nå. Umulig å si hva fremtiden bringer. Personlig er jeg litt usikker på om jeg vil ha barn grunnet at jeg har en enorm angst rundt akuratt det å gå gravid/føde, men samtidig ønsker jeg en fremtid med barn, – så vi får se!

4) Hvordan klarer du å tjene nok penger på dans til å leve av det?
Det gjør jeg rett og slett ikke! Jeg tjener på å ha barnekurs o.l, men hovedinntekten min kommer fra at jeg jobber på ungdomsskole på dagtid. Man kan absolutt klare å leve av å undervise, men mens man er aktiv danser selv er det nesten umulig, hvertfall i Norge, å undervise nok til å leve av det.

 

5) Kan du fortelle hvordan du møtte mannen din?
Jeg møtte samboeren min gjennom dansingen. Vi har kjent hverandre siden vi var rundt 12/13 år gamle via dansekonkurranser og treninger. i 2014 var vi begge partnerløse, så vi hadde en prøvedans og bestemte oss for å starte sammen. Så da flyttet jeg over til østlandet, og det tok ikke lang tid før vi fant ut av vi ville være mer enn venner.

 

6) Kan du fortelle mer om dietten du går på?
Det kan jeg absolutt. Jeg tenkte faktisk å lage et egen innlegg med noen mat-tips som er veldig smakfulle, billige og sunne. Men kort om dietten er vel egentlig bare at jeg føler jeg ikke får nok overskudd, og at jeg følte for å få tatt en titt på kostholdet. Jeg kontakten en utrolig flink PT som har danset tidligere, og hun hjalp meg å lage en kostholdsplan. Alle har forskjellige behov så jeg vil ikke dele akuratt hva jeg spiser fordi det kanskje er alt for lite/alt for mye for deg, men jeg tenkte som sagt å dele et egen innlegg med noen av måltidene jeg kan anbefale dere!

 

Tusen takk for insendte spørsmål, det er som alltid bare å spørre i vei på den kanalen dere måtte ønske, eller anonymt på Tellonym, der heter jeg “ronjaostensvik”. Nå skal jeg pakke til morgendagens avreise til Stavanger!

Hvordan tilbringer du fredagskvelden?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg