UKENS SPØRSMÅL #11 – KJÆRESTE, GRAVIDITET, TATOVERING ++

I går da jeg snappet for influenserne la jeg ut en snap om at følgerne kunne stille både Sverre og meg spørsmål, og da begynte det å ramle inn med spørsmål, noe jeg synes er super hyggelig! Ettersom ikke alle følger @influenserne på snapchat tenkte jeg å dele spørsmål og svar her, i tillegg til å svare på andre spørsmål som har kommet den siste tiden.

Hvordan ble dere kjent?
Vi ble kjent gjennom dansen, vi har vært bekjente siden vi var 12/13 år gamle, og venner siden vi var 14/15 år gamle. Alt på grunn av at vi hadde samme trener, var på mange av de samme treningssamlingene, konkurransene etc. i 2014 var da vi begge ble “partnerløse”, og hadde en prøvedansing. Etter det ble vi svært gode venner veldig fort, og resten er historie!

Hva er aldersforskjellen deres?
3 og en halv måned for å være eksakt. Sverre er født i oktober 1996 og jeg er født i februar 1997. Så vi er to forskjellige kull, men er egentlig bare noen måneder forskjell.

Hva er det Sverre har tatovert på armen?
Det er en klokke/kompass. Jeg synes den er såå fin! Den har også en mening for Sverre, men den meningen er for han.

Ønsker dere barn? Og evt hvor mange?
I teorien ja, og rent teoretisk tenker jeg to. Men det er kun teoretisk, rent pratisk er jeg ikke så sikker på hverken om jeg vil ha barn…Vi får se hva fremtiden bringer. Ingen planer om det i noen nær fremtid i alle fall.

Hvem kan stå i planken lengst?
Det er nok Sverre! Statiske øvelser er definitivt ikke min favoritt!

Hvem kan sitte lengst i 90 grader inntil en vegg?
Igjen, er nok Sverre ettersom dette er en statisk øvelse!

Hvem har best kondis?
Her kommer jeg kanskje såvidt øverst på lista! Sverre har veldig god løpekondis,definitivt bedre enn min, men jeg vil påstå jeg har bittelitt bedre dansekondis, og bedre utholdenhet når det kommer til dynamisk styrke.

Hva har du tatt eksamen i?
Faget “forbrukeratferd” innenfor markedsføring.

Hvem har best stil?
Tjaaa, det spørs hvilken stil du liker det! Når vi faktisk gjør en innsats i å gå i noe annet enn treningstøy vil jeg si vi har ganske god stil begge to. Nå er jo vi litt innhabile til å dømme vår egen stil kanskje, men jeg vil påstå at vi har alt fra null stil på en chill hjemmedag, til skikkelig god til stil når vi prøver.

Hvem er flinkest til å kjøre bil?
Her må jeg nok svare Sverre! Jeg synes det er så behagelig å sitte på med han. Samtidig vil jeg si at jeg tror jeg er bedre sånn rent “skolemessig”. Jeg er kanskje en bedre sjåfør etter boka, men han er et veldig naturlig talent til det.

Hvem roter mest?
Her er vi begge like gode tenker jeg! Sverre mener jeg roter mest og jeg mener han!

Hvem lager oftest mat?
Uten tvil Sverre! Han er den beste kokken i hus, og det blir derfor vanligvis sånn at han står for matlagingen med mindre det er en av de få tingene jeg faktisk er super god til! Det er desverre kun en håndfull retter, så blir for det meste Sverre som styrer rundt på kjøkkenet.

Hvem bruker mest penger?
Det er nok meg! Tror vi i bunn og grunn bruker ganske likt med penger, men ettersom jeg har noen utgifter han ikke har som dansekjoler, sminke, hårting osv så går det nok garantert mest ut fra min lommebok.

Har du vært gravid noen gang?
Nei, det har jeg ikke.

Ønsker du deg barn?
Som jeg svarte litt tidligere i innlegget, men kort fortalt, hvertfall ikke i nær fremtid.

Bor dere i hus eller leilighet? Eier eller leier dere?
Vi bor i en leilighet som vi leier.

Ronja, har du Tiktok?
Oh yes I do! Følg meg gjerne der på @RonjaOstensvik

Hvordan går det med deres dansebedrift nå i coronatiden?
Takk som spør! Vi er fortsatt permittert fra jobbene våre i danseklubben som er super trist! Men nå starter de sakte men sikker å åpne litt opp, så nå kan vi hvertfall starte med noen privattimer igjen, noe som er veldig gøy!

Tusen takk for så mange spørsmål, og som alltid er det bare å sende inn spørsmål om dere lurer på noe, enten som en kommentar her på blogge, via tellonym @ronjaostensvik, eller på Instagram som DM!

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
@Influenserne (annenhver uke)

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg