UKENS SISTE FORBREDELSER

I morgen er det selveste 17.mai, og derfor har dagen i dag hovedsaglig godt med til forbredelser til det. Dagen har suuust avgårde og jeg har snappet for Equal Community hele dagen, så om du vil se litt nøyere på forberedelsene kan du ta en titt der.

Jeg har dampet bunadsskjorta, hengt ut bunaden, funnet frem sko og tilbehør, samt lagt frem sminken jeg skal bruke i morgen. Vi får gjester allerede klokken 11 i morgen, så planen var å få alt ferdig i dag. Jeg har blitt så og si ferdig med både å rydde, samt at jeg har laget kjøttbollene vi skal spise ferdige i dag sånn at det kun er å varme dem i morgen.


Sverre har dekorert stuen med fine flaggadekorasjoner og det begynner virkelig å ta form. På toppen av dette har jeg faktisk rukket å farge håret mitt, ettervekst = borte! Så jeg føler meg ganske fresh.

Det som gjenstår i morgen er å rette håret, sminke meg, ta på meg bunaden og steke noen rundstykker. Og så er det bare å nyte dagen og besøket. Vi har planlagt god mat og drikke, godt selskap, tv sending i bakgrunn kanskje, og muligens noen spill utover kvelden!


Hvilke planer har du for 17.mai? Fortell meg gjerne hva som står på menyen hos deg i morgen!

Uansett ønsker jeg deg en strålende dag og håper du koser deg masse tross alt!

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg