UKENS PROSJEKTER

Dette er og blir en relativt travel uke, i corona-tid sammenheng i alle fall. Det er kun 14 dager til eksamen, så jeg må gire opp lesingen enda mer kjenner jeg. I tillegg til dette skal det danses og trenes en god del. På toppen av dette har jeg en del oppgaver og prosjekter med frist denne uken, så det gjelder å bli ferdig i tide! Ila uken satser jeg også på å få redigert bloggen vi filmet forrige uke, samt ta noen bilder og diverse gøy innimellom!

Er det en ting jeg aldri føler jeg gjør nok av så er det å trene, så det å prioritere “stillesittende” oppgaver fremfor dansing/trening noen dager nå i innspurten er litt vanskelig, men samtidig føler jeg det er veldig viktig. Men det betyr ikke at det ikke skal trenes nei – tvert imot. Jeg føler jeg må trene og være aktiv for å få skikkelig utnytte av lesing / studier / kontoroppgaver osv, men det blir kanskje litt kortere eller færre økter enn det jeg helst skulle hatt.
Flere som synes det kan være litt vanskelig å finne balansen mellom forskjellige ting nå om dagen? Balansen mellom å ta det med ro og det å gjøre “nok”. Jeg tenker variasjon er nøkkelen for å føle at man gjør tilstrekkelig. For noen passer det best å ha variasjon innenfor hver dag, noen produktive timer, og noen med avslapping. Mens andre vil foretrekker hele dager med produktivitet og andre dager helt rolige. For min del varierer det litt, som regel foretrekker jeg variasjoner innenfor samme dag. jeg er mest produktiv når det er lyst rett og slett, så jeg er mest produktiv fra når jeg står opp til middagstider sånn ca. Etter det er jeg som regel helt kaputt i både kropp og hode, så da er det serie og sofa som gjelder hjemme hos oss.

I morgen blir nok en dag med variasjoner. Jeg planlegger å ha hjemmekontor og hjemmestudier hele formiddagen, og så trening utpå ettermiddag og kvelden. Hvordan pleier du å strukturere dagene dine nå for tiden?

xoxo

3 kommentarer

Siste innlegg