UKENS PROSJEKT OG PLANER

Ny uke dere! Og for en uke det kommer til å bli. På en side blir det den mest normale uken på lenge, men samtidig blir det den rareste. Vi skal gradvis tilbake i jobb, vanlige treningsrutiner ol, men samtidig blir det helt annerledes ettersom vi naturligvis må ha mange forhåndsregler overalt. Uansett hvor merkelig det er og blir er jeg veldig glad for at ting starter å bli litt mer normalt.

Uken som kommer nå skal jeg både på litt jobb på ungdomsskolen jeg jobber på, samt undervise litt i dansestudio – veldig hyggelig! På toppen av dette skal jeg forhåpentligvis trene masse om jeg får klarsignal for kneet mitt, det gjenstår å se på timen jeg har på tirsdag. Noe jeg også gleder meg veldig til er at jeg skal snappe to dager denne uken! Både for min kjære @Hverdagschat som jeg gjør hver uke, hver onsdag, men også for Equal Community, der skal seg snappe på lørdag, aka 16 mai ,så det blir veldig hyggelig.

Forrige uke var en veldig fin uke også, og jeg kan stolt si meg ferdig med forrige ukes prosjekt. For dere som ikke vet det var forrige ukes prosjekt å rydde, overalt. Dvs spesielt i skuffer og skap for å få en skikkelig oversikt. Jeg fikk rydda masse og er super stolt over innsatsen min egentlig. Så det prosjektet som nå kommer er å kvitte seg med ting man ikke lenger trenger eller bruker. Jeg har samlet noen poser med klær, så nå kommer prosessen med å sortere hva som skal kastes, hva som skal gis bort og hva som skal selges. Er så glad for at det finnes diverse ordninger for å levere inn klær, både ødelagte og nyere, slik at man slipper å kaste det! Jeg har også samlet noen klær som jeg elsker, men som må fikses litt, så blir fort noen enkle sy-prosjekter fremover.

Etter dette prosjektet har jeg dessuten så mye bedre oversikt over hva jeg faktisk har, så det blir ikke noe klesshopping med det første akkurat. Da skal det være noe jeg ikke har og absolutt trenger hvertfall! Jeg håper dere har lyst å være med på prosjektene mine og få litt bedre orden hjemme, spesielt nå som vi tilbringer så mye tid hjemme, og vi mest sannsynlig kommer til å bruke en del tid hjemme fremover også til tross for at samfunnet åpner litt mer. Det gjør det så mye hyggeligere å være hjemme!

Har du hatt noen hjemmeprosjekter i denne tiden

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

2 kommentarer
    1. Ja, det begynner å bli litt mer normalt, og jeg vet ikke helt om jeg liker det… På den måten at det ser ut som folk gir blaffen i reglene vi må fortsette å følge. Folk gidder ikke mer liksom… 😮 Skummelt synes jeg ..Men koselig at du får danset mer igjen, og klart det er fint å være litt tilbake igjen 🙂

      1. Skjønner veldig godt hva du mener! Er utrolig viktig at folk overholder reglene ellers er det rett tilbake i karantene hele gjengen… Så der er jeg veldig enig! Men andre ting er veldig koselig, så lenge folk overholder reglene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg