UKENS PRODUKT #7 // PLUMPING LIP BALM

Reklame | Egen virksomhet

Ny uke, og et nytt produkt som tar tronen som “ukens produkt”, og denne uken er det Plumping Lip Palm som stikker av med førsteplassen. Grunnen til at produktet stikker av med seieren denne uken er følgende faktorer:

1. Gir “plumping effect” uten å svi. Jeg synes den kiler litt helt i starten bare.
2. Tilfører fuktighet
3. Har et hint av rosa farge i seg, men er veldig naturlig.

Bildene under snakker for seg selv spør du meg! Det er ca 2 minutter mellom bildene.

 Jeg har aldri likt å bruke “pumping balms” ettersom jeg synes de svir, er behagelige og alt mulig rart. Så jeg var faktisk litt stressa for å prøve den ettersom jeg ikke kan fordra at det svir på leppene. Men jeg ble absolutt bare positivt overrasket!

Den er dessuten perfekt i vesken, lomma eller hvor enn du måtte ønske å ha den med on the go! Enkelt og greit vinner den ukens kåring fordi den holder det den lover, enkel å bruke, og lett å ta med seg!

Liker du å bruke lip balms med “plumping effekt”?

Følg meg gjerne på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg