UKENS PRODUKT #6 // WHITENING TANNKREM

Reklame | Egen virksomhet

Endelig inne i blogg-rutiner igjen! Og onsdager betyr tid får kåring av ukens produkt. Noen ganger er jeg litt i tvil over hvilket produkt som bør vinne, men denne uken er det absolutt ingen tvil. Dette er et produkt jeg selger fra min egen virksomhet, og som jeg selv har brukt i snart 3 uker bare. Grunnen til at jeg kjøpte dette produktet var at jeg ville ha et hvitt til EM, jeg rakk å bruke produktet i 2 uker før EM og her ser dere resultatet!
Altså – Jeg vil definitivt påstå at jeg fikk det jeg ville! Et hvitt smil på EM! Bildene ov er er på ingen måte redigert, men de to første er tatt i “inne” lys, og det siste i dagslys. Det er som sagt kun 14 dager mellom første og siste bilde. Jeg har tidligere bleket tennene hos tannlege, og selv om de absolutt ble hvitere, og jeg var veldig fornøyd med resultatet, opplevde jeg ising og ubehag… I tillegg følte jeg ikke at resultatet varte så lenge. I tillegg er det tross alt ganske mye enklere å bare bytte ut tannkremen også enn å styre på med bleke-gele osv.

Jeg har ikke opplevd noe ubehag, null ising, null nada! Jeg er rett og slett super duper fornøyd! På toppen av alt smaker den godt, det synes i alle fall jeg! Jeg delte bildet over på min Instagram på tirsdag og responsen har vært enorm. Jeg er så takknemlig og ydmyk – tusen takk til alle som bestiller hos meg!!! Jeg skal legge inn en bestilling på intet mindre enn 10 tannkrem i kveld, etter kun to dager. Bestemte meg faktisk for å legge inn en ekstra bestilling sånn at kundene mine får det så fort som mulig.

Tannkremen er den som står lengst til høyre av produktene på bildet. Whitening tannkremen vinner ukens produkt fordi den er lett å bruke, og fungerer! Rett og slett!

Har du prøvd noen form for tannbleking?

Følg meg gjerne på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg