UKENS PRODUKT #5 // DUSJ FAVORITT

Reklame | egen virksomhet

Dere trodde kan skje jeg hadde glemt å kåre ukens produkt, det har jeg altså ikke! Denne uken er det et hårprodukt de aller fleste av oss bruker, nemlig shampoo. Her har vi alle forskjellige ønsker og resultater vi vil ha av produktene våre, men fra både sjampo og balsam ønsker jeg fuktighet. Jeg farger håret mitt, samt at det får gjennomgå en del på konkurranser etc, det kan også fort bli litt vel mange småhår som stikker ut og lever sitt eget liv, derfor er min største prioritet å tilføre fuktighet!

Denne sjampoen leverer det jeg personlig ønsker og hjelper meg med å roe ned alle småhår og “frizzy” hår. Dessuten legger krøllene mine seg finere. Dessuten lukter den digg, og er dryg!

Når det kommer til hår produkter tror jeg et er viktig å finne ut hva man ønsker å få ut av en sjampo, og eventuelt prøve seg litt frem. Jeg har brukt mange forskjellige merker og typer opp gjennom årene, men de siste årene har jeg kun brukt fuktighetsgivende sjampoer, og er super fornøyd med det! Et lite tips på tampen er å la det virke et minutt eller to før du skyller det ut for å få litt ekstra fuktighet.

 

Hva trenger du av dine dusj produkter?

Følg meg gjerne på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg