UKENS PRODUKT #2

Reklame | Egen virksomhet

For en dag! Jeg sto opp klokken 08:55 for å være helt klar for sommer salget som starta klokken 09:00, der jeg heldigvis fikk sikret meg noen av godsakene til både meg og kunder! Og, morsomt og helt tilfeldigvis fikk jeg også min forrige bestilling i dag. Jeg er altså så gira på dette prosjektet og disse produktene, og derfor har jeg valgt et av de første produktene jeg bestilte meg da jeg testa ut dette merket, som ukens produkt!

Nemlig Glacial Mud Mask! Jeg elsker denne ansiktsmasken så mye, og grunnen til at den vinner tittelen “ukens produkt” er rett og slett fordi den er enkel å påføre, enkel å ta av, og gjør jobben sin!

Dessuten er den skikkelig dryg! Jeg har brukt denne minst en gang i uken i flere måneder, og den er fortsatt ikke i nærheten av å være tom! Man kan bruke den i hele ansiktet, eller bare på de stedene man føler det trengs. Personlig hender det at jeg kun bruker den over nesen for eksempel.

Jeg foretrekker personlig slike masker fremfor sheet masks, så denne har raskt blitt en favoritt. Den tørker veldig fort inn, og det er ikke noe søl. Man kan både påføre med fingrene, men man kan også bruke en maske applikatur av noe slag!

Foretrekker du type leire masker eller sheet masks?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg