UKENS PRODUKT #1

Reklame | Mon Platin

Det er tid for en splitter ny spalte her på bloggen! Jeg introduserer dere herved til “ukens produkt”. I denne spalten skal jeg hver uke kåre et produkt som får tittelen “ukens produkt” basert på min erfaring med det. Og vi starter med denne herligheten! Som dere ser har jeg brukt ca halve flasken, og jeg er SÅ fornøyd. Dette er Silk Serum Foundation fra Mon Platin. Dette er et produkt jeg simpelthen ikke har prøvd maken til, det føles liksom som å smøre et filter på huden.

Jeg har brukt dette serumet i mange måneder, så den er super dryg! Men heldigvis har jeg enda en på “lager”, for denne kan jeg ikke gå tom for. Hvis du har lyst å teste dette serumet vil jeg anbefale deg å bestille det nå, for det koster vanligvis 395, men er nå på tilbud til 149 kr!! OG med min kode “RONJA” får du 10% ekstra avslag. Du finner serumet HER.

Serumet tilfører vitalitet til ansiktshuden, i tillegg til at den beskytter og forsterker. Den etterlater huden fløyelsmyk og glatt. Danner ett glimrende underlag for makeup. Unike vitaminkapsler smelter ved påføring på huden og tilfører makadamia, orkideekstrakt og obliphica. Inneholder vitamin A og E samt mineraler fra Dødehavet.

 

Dette er utvilsomt et av mine favorittprodukter, som jeg bruker både under sminke, og for seg selv. Jeg digger det, bruker det hver dag, og jeg anbefaler deg virkelig å prøve.

Og frykt ikke, hvis ikke serum er helt din greie, så kommer det et nytt produkttips allerede neste onsdag!

Har du testet dette serumet før?

Følg meg gjerne på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg