UKEN SOM GIKK // OPPTUR, NEDTUR, TIPS ++

Nok en rar uke kommer til sin ende, men denne uken har kanskje vært litt ekstra rar ettersom mange har tradisjoner i påsken. Personlig har jeg ikke så mange tradisjoner i påsken, utenom at jeg pleier å reise hjem til Haugesund noen dager. Jeg må innrømme at jeg aller helst skulle gjort akkurat det, reist hjem. Jeg savner familien min masse, men heldigvis finnes det chat, og telefon! Til tross for det har uken stort sett vært veldig fin, og her kommer en liten oppsummering!

Ukens opptur:
Nydelig vær mye av tiden! Det gir meg masse energi. Lys inn vinduet gir meg inspirasjon inne, og ikke minst gir det meg lyst til å komme meg mer ut. Været har latterlig mye å si for humøret mitt, ikke nødvendigvis at det er veldig dårlig med dårlig vær, men det blir veldig bra ved fint vær!

Ukens nedtur:
Tja, har ikke vært noen store nedturer sånn sett, men har gått litt rundt med følelsen av å ikke gjort nok, så det er litt kjedelig. Men det er det bare å legge bak seg og se fremover. Da har vi lært litt av det og jeg kan forhåpentligvis forbedre den følelsen til uka.

Ukens beste måltid:
Taco! Elsker taco, så det må vi alltid ha minst en gang i uka.

Ukens cravings:
Stratos “creamy hazel” og iskaffe.

Ukens trening: 
Vi har hatt flere økter denne uken, både dansetrening, styrke, kondisjon og turer ute. Føler ikke det har vært verdens mest aktive uke, men samtidig har de øktene vi har hatt vært veldig gode. Så kvalitet fremfor kvantitet denne uken.

Ukens inspirasjon:
Instagram! Elsker å være på Instagram nå for tiden. Hvis jeg skal dra frem en bruker jeg liker godt er det @widvey, alltid fine bilder, tips og triks! Jeg digger å søke på diverse hastags jeg bruker å finne andre brukere som inspirerer meg.

Ukens “dette skulle jeg ønske jeg gjorde”:
Laget en sminke look! Har så mange ideer, men klarer liksom aldri helt å finne roen til å “bare” sminke meg, er liksom alltid noe jeg heller burde gjøre… Jeg synes det er super gøy å leke meg med sminke, men når eksamen nærmer seg, regnskapet skal bli gjort osv, føles det umulig å sette av tid til sminke.

Ukens irritasjon:
Tror jeg ærlig må si at det er folk som klager over ting som ikke egentlig er et problem.. De fleste av oss har det ganske bra tross alt i disse tider. Og misforstå meg rett, jeg synes det er super viktig å lufte tanker, synes til og med det er bra å klage litt, gjerne til venner å familie, rett og slett for å få ting av hjerte. Det er bare bra det! Men det jeg ikke synes noe om, er å på en måte lage problemer bare for å lage problemer. Synes det er nok problemer fra før for tiden, så det gjelder å være litt tilbøyelig og hjelpe hverandre så godt vi kan.

Ukens tips: 
Mitt tips til deg vil være å få deg frisk luft! I form av å lufte eller å gå deg en tur ute for eksempel. Frisk luft hjelper kropp og sjel spør du meg. Jeg får for eksempel ganske lett hodepine av å være inne i samme rom hele dagen, men ved å lufte jevnlig samt ved å drikke holder jeg hodepinen i sjakk.

Hvordan har påskeuken vært for deg?

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg